فروش پودر شیشه میکرونیزه با کیفیت و دانه بندی مشخص

بی شک پودر های میکرونیزه کاربردهای زیادی در زندگی پیدا کرده اند و خرید و فروش پودر شیشه میکرونیزه با کیفیت عالی و کاملا سفید طبق دانه بندی مشخص شده از طرف مشتری در این سایت امکان پذیر است. کافی است با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل حاصل فرمائید تا با کم و کیف کار و قیمت پودر شیشه شما را در جریان کار قراردهند.لطفا به ادامه این مطلب توجه کنید و با پودر شیشه میکرونیزه بیشتر اشنا شوید.

پودر شیشه میکرونیزه دانه بندی شده چیست؟

شیشه را بعد از پاکسازی و جدا کردن و خرد کردن بوسیله چکش های مخصوص یا فک هایی خرد می کنند و پودر شیشه میکرونیز در حد میکرون و به وجود می اید.پودر شیشه می تواند تا چهارسانتی متر نیز برای مشتری تحویل داده شود. این پودر می تواند ارزش های زیادی برای مصرف کننده داشته باشد و در صنعت کاربردای زیادی دارند مانند لعاب کاشی و موزائیک و کارخانه های پشم سنگ و صنایع مختلف ذارویی مانند امپول سازی  و شیشه سازی و که خیلی از ماهها نسبت به کاربرد پودر شیشه اگاهی نداریم . این ماده به دلیل وجود سیلیس در ان و استحکام ان می تواند کاربرد زیادی داشته باشد .

فروش پودر شیشه میکرونیزه

پودر شیشه میکرونیزه بی کیفیت

پودر شیشه ای که از خرد شدن شیشه ی رنگی بدست می اید یا حاوی مواد الی یا براده اهن هستند و در افتاب مانده و کلوخه شده اند ویا دارای گردو خاک هستند و به صورت منظم شکستگی ندارند ،به انها پودر شیشه بی کیفیت می گوییم پودر شیشه می تواند بهترین باشد یعنی از لحاظ وجود سیلیس در ان ماکزیمم باشد ولی برای یک کار خاص کیفیت لازم را نداشته باشد. هر چه پودر شیشه ریز تر باشد و دانه بندی ان مشخص تر باشد ارزش ان بیشتر است. ما فروشنده پودر شیشه میکرونیزه در حدمیکرون و حتی سانتی متر هستیم.

فروش پودر شیشه میکرونیزه

کاربرد پودر شیشه میکرونیزه کجا هاست

  • در ساخت سنگ های مصنوعی
  • در ساخت پشم شیشه
  • در ساخت بتن های روان
  • در پایدار سازی سازه ها
  • در لعاب سازی کاشی و سرامیک
  • در لعاب سازی موزائیک
  • در نماسازی و ساخت دیوارهای شیشه ای
  • تجهیزات پزشکی

فروش پودر شیشه میکرونیزه

فروش پودر شیشه میکرونیزه و  بهترین ان

ما امادگی داریم فروش بهترین پودر شیشه را داشته باشیم ، چرا که به دلیل حساسیت موضوع و دانه بندی ان و حتی الک کردن ان طبق نظر کار فرما طبق دانه بندی مشخص شده از طرف کارفرما یا خریدار پودر شیشه میکرونیزه اقدام به تامین نماییم. اگر به دنبال بهترین پودر شیشه هستید ما را انتخاب کنید و از فروشگاه پودرشیشه ما بخرید. قیمت پودر شیشه با توجه به کارائی که دارد و ناشناخته ها فرق می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما