فروش ویژه رنگ ضد زنگ نانو پایه اب و ناشناخته

داریم از ناشناخته ها صحبت می کنیم . انصافا علم روز به روز به جلو می رود و کشفیات تازه ای به وقوع می پیوندد.علم نانو هم یکی از این علوم است که خوشبختانه در ایران هر روز حرف های تازه ای برای گفتن دارد.رنگ ضد زنگ نانو یی و پایه اب  هم یکی از این ناشناخته ها ست. که شما را با این محصول جالب و شگفت انگیز اشنا می کنیم. باشد که از چالش های بزرگ را رفع نماید.

رنگ ضد زنگ نانو پایه اب

فروش ویژه رنگ ضد زنگ نانو پایه اب

قبل از اینکه این محصول را معرفی کنیم ،ابتدا باید این مسئله را گوشزد کنیم که چینی ها خیلی زودتر از ما ایرانی ها این اختراع را  تجاری سازی کرده اند و توانسته اند این محصول تولید کنند البته با کمک ایرانی ها کم لطفی است که این محصول را نشناسیم و از ان در کشور خود استفاده نکنیم. که باعث صرف جویی اقتصادی می گردد.این محصول غیر سمی باعث شده بسیاری از عملیات اجرایی اضافی جلو گیری شود.

رنگ ضد زنگ نانو پایه اب

معرفی رنگ ضد زنگ نانو

این پوشش که به شکل کوتینگ روی اهن الات زنگ زده کشیده می شود و دیگر نیازی به سند بلاست کردن  محل زنگ زده نیست . این پوشش نانویی با اب رقیق می شود. و زنگ اهن را تبدیل به پوشش می نماید.و بعد از یک ساعت تا نیم ساعت بعد از اجرا هر نوع پوششی را می توان روی ان اجرا نمود.نمونه های خارجی این محصول حلال پایه هستند و پوشش های بعد از نمونه خارجی  پوشش های خاص هستند و نیاز به تجهیزات خاصی هستند ،که اجرا شوند. در صورتی که برای این محصول نیاز به پوشش خاصی نداریم.

رنگ ضد زنگ نانو پایه اب

قابلیت های منحصر به فرد رنگ ضد زنگ اهن نانویی

  1. این پوشش ازمون غوطه وری در اب را پاس کرده است.
  2. این پوشش نانویی ساعت ها در اب زنگ نزده است.
  3. مناسب برای اسکله ها و محیط هایی است  که دائم در معرض زنگ زدگی  و شرجی قرار دارند.
  4. بوی نامناسبی ندارد و بعد از اجرا و ایجاد کمپلکس پایدار به شکل قهوه ای سوخته در می اید.
  5. قابلیت ترمیم جنس زنگ زذه دارد.
  6. در صورتی که در باره ضد زنگ اهن نانویی ،اطلاعات کافی نیاز دارید سایر پست های ما را ببینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما