فروش ویژه رنگ خط کشی مدارس

رنگ امیزی و خط کشی حیاط مدرسه اکثرا در ایام مهر ماه وو در شروع مدارس انجام می گیرد .فروش ویژه رنگ خط کشی مدارس در شهریور ماه شروع شده است شما می توانید تمام در خواست های خود را برای خط کشی حیاط مدارس و محل عبور عابرین و دانش اموزان برای ما ثبت کنید تا رنگ مخصوص خط کشی کف مدارس را برای شما تولید و فراهم کنیم.

رنگ خط کشی مدارس

رنگ خط کشی مدارس چیست ؟

رنگ خط کشی مدارس و علامت گذاری حیاط مدرسه برای صفوف دانش اموزان ، باید خاص بوده و ویژه زمین طراحی و تولید شده باشند تا در مقابل اصطکاک و اشعه ی خورشید دوام داشته باشند.و برای هرنوع کفی یه نوع رنگ مناسب می باشد. رنگ های خط کشی کف مدارس که از اسفالت هستند بیشتر از رنگ های سرد ترافیکی ترموپلاست و کلروکائوچو که دارای حلال تینر هستند استفاده می شوند.

رنگ خط کشی مدارس

رنگ خط کشی مدارس کف سنگی

رنگ امیزی حیاط سنگی مدرسه با اسفالت فرق مس کند و قدرت چسبندگی رنگ هایی که روی کف سنگی می چسبند با اسفالت خیلی متفاوت است. معمولا برای حیاط مدرسه که از کف سنگ یا سطوح صاف و سیقلی هستند از رنگ های پلی اورتان برای مکانهایی که در معرض افتاب قرار دارند و رنگ های اپوکسی برای علامت گذاری کف صیقلی داخل استفاده می شود . برای تهیه این رنگ ها با ما تماس بگیرید.

رنگ خط کشی مدارس

رنگ حیاط مدرسه خوب چه ویژگی هایی دارد

  • یه رنگ خط کشی حیاط خوب باید پوسته پوسته نشود .
  • رنگ حیاط مدرسه نباید قابلیت سرخردن دانش اموزان را فراهم بیاورد.
  • رنگ امیزی با رنگ های روغنی اصلا توجیه پذیر نیست .
  • یه رنگ مخصوص اسفالت باید حداقل استاندارد مقاومت اصطکاکی را داشته باشد .
  • قابلیت چسندگی خوب به ااسفالت یا سطوح دیگر در مدارس را داشته باشد .
رنگ خط کشی مدارس

فروش ویژه رنگ خط کشی مدارس

فروش ویژه رنگ برای خط کشی حیاط مدارس و حتی معابر اسفالتی که دانش اموزان تردد می نمایند در شهریور ماه شروع شده است و تخفیف های استثنائی برای تمام مشتریان ، خصوصا قدیمی ها در نظر گرفته ایم و شما می توانید برای تمام انواع خط کشی ها و علامت گذاری ها روی تهیه و تامین عوامل فروش ایمن رنگ تاپ ، حساب ویژه ای باز کنید.لطفا به ما زنگ بزنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما