فروش ویژه رنگ جدول سیمانی به قیمت کارخانه

ایا به دنبال خرید رنگ جدول سیمانی خیابان هستید؟ ایا نیاز دارید جداول شهر خود را با رنگ های مخصوص جداول خیابانی رنگ امیزی کنید؟ فروش ویژه انواع رنگ های جدولی با پوشش و دوام فوق العاده و ماندگاری دلخواه را با ایمن رنگ تاپ تجربه کنید. این رنگ ها با استفاده از دستگاه رنگ امیزی جدوال به راحتی قابل استفاده است. امکان خرید انواع برند های رنگ جدولی مانند تیس و بارک و لوتوس و ریف و رنگ جدولی پارس اطلس و صبا شیمی و غیره ،فراهم است.

رنگ جدول سیمانی

رنگ جدول سیمانی به قیمت کارخانه

بی شک در ایام عید بحث خرید رنگ جدول سیمانی در شهرداری ها اوج می گیرد. و رنگ امیزی جداول سیمانی نیز بوسیله دست یا ایرلس صورت می گیرد. و یکی از مسائلی که باید به ان توجه کرد بحث ماندگاری و هدر نرفتن منابع مالی و دوباره کاری است. حتما این مساله دخیل است که بتوان رنگ مناسب انتخاب کرد تا دچار رنگ پریدگی و پوسته پوسته شدن نشود.می توانید انواع رنگ جدولی  با کیفیت را به قیمت کارخانه و درب کارخانه تحویل بگیرید.

رنگ جدول سیمانی

فروش رنگ جدول سیمانی پارس اطلس

صنایع رنگ سازی پارس اطلس اکسیر فام با نام تجاری سو ، سه گرید رنگ جدولی تولید می نماید که این رنگ ها امکان فروش در مجموعه ایمن رنگ تاپ پیدا کرده اند. جهت سفارش این محصولات و محصولات دیگر می توانید با عوامل فروش این مجموعه ارتباط بگیرید. رنگ های پارس اطلس کیفیت مطلوبی دارند. این رنگ ها بر پایه حلال هستند.

رنگ جدول سیمانی

میزان اجرای رنگ جدول با دست و ایرلس چقدر است؟

با هر کیلو رنگ در جه یک تقریبا 2.5 متر مربع را می توانید با دست اجرا کنید.و با هر کیلو رنگ جدولی  و حدود 3 تا 3.5 متر مربع را می توان با ایرلس رنگ امیزی کنید. هر کارگر می تواند روزانه دویست تا سیصد متر را بادست و حدود 2 کیلومتر سنگ جدول را با ایرلس رنگ امیزی کند. اگر از پوشش دهنده مناسب رنگ استفاده کنید می تواند با ایرلس متراژ رنگ امیزی را افزایش دهید.

رنگ جدول سیمانی

بهترین رنگ جدول سیمانی کدام است؟

  • رنگ جدولی نبایدبه زودی  پوسته پوسته شود.
  • یکی از مزیت ها ی رنگ جداول خوب  این است که در مقابل افتاب به زودی تغییر  رنگ ندهد.
  • براقیت خوب داشته باشد و براحتی در خلل و فرج قرار گیرد.
  • رنگ جدولی باید قلم خوری خوبی داشته باشد .
  • پس از اجرا چسبندگی لازم را روی سطوح سیمانی و بتونی داشته باشد.

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما