فروش رنگ های ترافیکی اپوکسی برای سطوح خاص

ایا می دانید رنگ اپوکسی برای سطوح اسفالت جوابگو نیست ؟تولید و فروش رنگ های ترافیکی اپوکسی توسط تولید کننده گان خبره برای سطوح خاص انجام می گیرد. به  دلیل خاصیت چسبندگی به سطح صاف و مقاومت در برابر اصطکاک ان عملکرد این رنگ را در همه ی امورات میسر نموده است . در اینجا بیشتر با خصوصیات منحصر به فرد رنگ اپوکسی دوجزئی اشنا می شوید.

رنگ های ترافیکی اپوکسی

رنگ های ترافیکی اپوکسی

یکی از رزین های مهم و قابل تامل از میان رزین های موجود برای خط کشی علائم افقی از لحاظ ماندگاری رزین های اپوکسی است  .به همین دلیل است که این رنگ ها مخصوص سطوح سیقلی است و قابلیت چسبندگی و ماندگاری طولانی مدت و عدم واکنش با سطح و بلند شدن رنگ از روی زمین از دیگر خصوصیات بارز این نمونه رنگ هاست. ما فروشنده رنگ اپوکسی و رنگ ترافیکی هستیم .به همین دلیل است که از قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی و دوجزئی گرانتر بوده و برای سطوح خاص و صاف استفاده می شود.

رنگ های ترافیکی اپوکسی

فروش رنگ های ترافیکی برای سطوح خاص و خیلی صاف

ایا سطوح صاف مانند پارکینگ های مسکونی دارید؟ یا سطوح صاف سالن های ورزشی یا علائم بیمارستانی دارید که میخواهید رنگی استفاده کنید که براحتی بچسبد و قابلیت شستشو داشته باشد و مخصوص مکانهای سرپوشیده باشد، رنگ اپوکسی را انتخاب کنید. فروش رنگ صنعتی ترافیکی  از طریق گروه بازرگانی ایمن رنگ تاپ انجام می گیرد. کافی است متراژ مورد نظر را برای ما اعلام کنید تا مقدار و هزینه ی مورد نظر را برای شما اعلام کنیم.خرید و فروش راحت رنگ های ترافیکی اپوکسی را با فروشگاه رنگ ترافیکی اپوکسی تجربه کنید.رنگ های ترافیکی اپوکسی

خصوصیات رنگ های ترافیکی اپوکسی

  1. مقرون به صرفه برای سطوح خاص و صاف  مانند سنگ و موزائیک
  2. برای مکانهایی که در معرض افتاب قرار ندارند خوب است.
  3. دوام کافی دارند و در مقابل بارگذاری های پی درپی انعطاف دارند.
  4. به خوبی به سطح صاف می چسبند.
  5. به شکل دوجزئی مصرف می شوند. درواقع سخت کننده دارند.
  6. برای محکم کاری زیر کار ان پرایمر دوجزئی استفاده می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما