فروش رنگ نانویی شب تاب با قیمت مناسب

فروش رنگ نانویی شب تاب به غیر از  رنگ های مشکی و سورمه ای و رنگ های تیره در این سایت امکان پذیر است . با قیمت مناسب نسبت به بقیه ی رنگ ها ارائه می شود.این رنگ ها به رنگ های سبزه تیره نور می دهند. و امکان استفاده بر روی فلزات و سنگ های راپله ها و فروشگاهها وجود دارد . می توان در روی دیوار و تابلوهای فروشگاهها و علائم هشدار در مکانهای صنعتی رنگ امیزی کرد . قدرت چسبندگی زیاد از خاصیت های مهم این رنگ ها ست.

رنگ نانویی شب تاب

رنگ نانویی شب تاب

این رنگ ساز گار با محیط زیست بوده و هیچ گونه ضرری برای بدن انسان و موجودات زنده نداشته است.برای استفاده در کارهای هنری و شب تاب بوده و به رنگ سبز تیر دیده می شود . این رنگ نانویی به مقدار 5 تا 8 متر مربع را رنگ امیزی می کند. به رنگ سبز تیره می توانید مشاهده نمایید.  رنگ نانویی شب تاب را با قیمت مناسب می توانید تهیه کنید. برای ارسال به تمام نقاط کشور اماده همکاری هستیم.

قیمت مناسب رنگ نانویی شب تاب

فروش رنگ نانویی شب تاب نسبت به سایر پودر ها و شب تاب ها ی موجود در بازار باقیمت مناسب صورت می گیرد.این رنگ را می توانید از قیمت 300 هزار تومان برای هر کیلو تا 180000هزار تومان از ماتهیه فرمائید. این رنگ ها رنج قیمتی سه دسته به نام نوردهی کم و متوسط و زیاد دارند. و هر یک به قیمت مشخصی می باشد . این رنگ ها مقاوم به حرارت و قدرت چسبندگی زیادی دارند. و در مقابل اشعه UV مقاوم هستند.پس قیمت رنگ شب تاب نسبت به دوامی که دارد مناسب می باشد.

رنگ نانویی شب تاب

موارد استفاده رنگ شب تاب

  • کارهای هنری
  • استفاده در تابلوههای ایمنی در صنعت گاز و نفت و..
  • استفاده در تابلوههای هشدار
  • رنگ امیزی و نقاشی ساختمان
  • استفاده در لوگوهها برای تبلیغات
  • در تابلوهها ی تبلیغاتی
  • استفاده درگاردریلها و رنگ ترافیکی شب تاب که در اینده ای نه چندان دورشاهد ان در بزرگراهها  خواهیم کرد.

خرید و فروش رنگ نانویی شب تابرا با ایمن رنگ تاب تجربه کنید .قطعا قیمت این رنگ ها  نسبت به کارائی زیادی  که به شما می دهد مناسب می باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما