فروش رنگ مخصوص جدول با قیمت سفارشی

رنگ جدولی با کیفیت متفاوتی می تواند به فروش برسد و ما عاملیت فروش رنگ مخصوص جدول سیمانی و یا بتنی و بلوار و.. با قیمت سفارشی از طرف خریدار یا کار فرمای محترم هستیم.و در این امر افتخار این را داریم که در خدمت هم طنان عزیز باشیم. در ادامه برای اطلاع از کم و کیف کارهای ما می توایند با فرایند فروش رنگ جدولی ما اشنا شوید.

رنگ مخصوص جدول

رنگ های جدولی را برای کارائی بیشتر و حفظ امنیت بیشتر رانندگان و عابرین پیاده و ایمنی در شهر استفاده می شود و معمولا از رنگ های روغنی و پایه اب استفاده می شود. که معمولا از رنگ های روشن تر و قابل دید تر استفاده می شود که ترکیب رنگ ها و می تواند برای دید بهتر کمک کرده و سبب کاهش تصادفات شود. رنگ های جدولی  پديدهاي فيزيکي رواني است که احساس فامهاي مختلف را براي بيننده ايجاد ميکند. واژة رنگ در کاربردهاي –روزمره هم به معناي فام و هم بجاي پوششِ حاوي رنگدانه ) Paint ( به کار ميرود. بنابراین رنگ مخصوص جدول باید هم قابلیت دید داشته باشد و هم زیبائی شهر را دوچندان کند. خرید و فروش رنگ جدول خیابان را با ایمن رنگ تاپ امتحان کنید .

رنگ مخصوص جدول

عیوب رنگ مخصوص جدول

  • معمولا رنگ های جدولی بی کیفیت براحتی تغییر رنگ پیدا می کنند.
  • تغییر رنگ فوری رنگ جدولی در اثر افتاب را به اصطلاح گچی شدن می نامند.
  • پوسته پوسته شدن رنگ جدولی
  • اصلاح قارچی شدن یا سیاه شدگی روی رنگ جدول در اثر خیس شدن مکرر
  • پوشش دهی نامناسب

رنگ مخصوص جدول

فروش رنگ مخصوص جدول  بتنی با قیمت سفارشی

هریک از عیوبی که در بالا به ان اشاره کردیم در اثر فقدان یکی از مواد موجود در تولید رنگ جدولی رخ می دهد و می توان با کم و زیاد کردن رزین و تیتان و پوشش دهنده و..خصوصیات رنگ های جدولی را تغییر داد و رنگ هایی با قیمت های متنوع ایجاد کرد. ما هم در اینجا طبق سفارش مشتری کار می کنیم چون سلایق فرق می کند ما هم تولیدو  فروش رنگ جدولی مناسب درخواست مشتری را داریم. دست ما باز بوده و طبق هزینه مشتری می توانیم عمل نمائیم . و هر حجمی را برای مشتر ی قابلیت تامین داریم.

نکته : یاد اور می شویم که رنگ مخصوص جدول هر چه  به سمت بی کیفیت بودن پیش برود در واقع به سمت ضد زنگ بودن پیش می رود تا رنگ جدول بتنی بودن . پس توجه داشته باشید که حدود سفارش شما به سمت ضد زنگ بودن  پیش نرود .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما