فروش رنگ ضد زنگ اهن نانو بدون بو و اب پایه

ایا ممکن است رنگ ضد زنگ نانو ما راقبلا بشناسید ؟شما هم جزء اولین نفرات هستید،که با این نمونه رنگ اشنا خواهید شد. اگر به دنبال فروشنده رنگ ضد زنگ اهن در اینترنت می گشتید،درست پیدا کردید ما فروش رنگ ضد زنگ اهن را در دستور کار خود قرار داده ایم. در سایت ما با این محصول  اشنا می شوید. البته این رنگ از پوشش های قدیمی و عادی نیست و از رنگ های مهم و از اختراعات جدید محققان کشورمان است . امید واریم که شما هم بخرید و از این پوشش جالب لذت ببرید.

رنگ ضد زنگ نانو

انواع رنگ ضد زنگ اهن چیست؟

یکی از رنگ های ضد زنگ اهن  که از قدیم در دستان پدران ما بوده و هنوز هم استفاده می کنندو مثل اینکه دست براردار نیستند رنگ های روغنی یا الکیدی هستند.که به انها پرایمر الکیدی می گویند که از پیگمنت های ضد خوردگی تشکیل شده اند.و به عنوان اولین لایه بر روی سطوح فلزی کشیده می شوند. و حتما باید سطوح زنگ زده پاک و سمباده کاری شود. و زمان خشک شدن بسته به دمای هوا و سرعت باد و تعداد لایه های رنگ امیزی تغییر می کند.

رنگ ضد زنگ نانو
بازدید شرکت چینی از این محصول و از مایشهای اولیه

رنگ ضد زنگ نانو بدون بو و اب پایه

این پوشش نانویی که با 5 درصد وزنی اب رقیق می شود. روی سطوح زنگ زده کشیده می شود.و نیازی به تمیز کاری و سمباده زنی یا فرچه کشیدن روی سطوح نیست. بوسیله فرمولاسیونی که در ان بکار رفته زنگ اهن تحت کمپلکس فعال تبدیل به پوشش عالی می شود و سبب افزایش ماندگاری و دوام و حتی ترمیم می شود. در واقع ماندگاری را بسته به استفاده از ان به 5 برابر افزایش می دهد.قبل از خرید ضد زنگ اهن نانو ،می توانید ازمایشی استفاده کنید. و به نتایج جالب توجه برسید.

رنگ ضد زنگ نانو
بازدید رئیس جمهور از شرکت تولید کننده مبدل زنگ اهن

مزایای استفاده از زنگ ضد زنگ نانو

  • این پوشش بدون بو و بدون نیاز به تجهیزات خاصی کوتینگ می شود.
  • براحتی تجهیزاتی که زنگ زده و قابل استفاده نیست را ترمیم می کند.
  • عمر اهن زنگ زده را تا 5 برابر حالت عادی افزایش می دهد.
  • هر نوع پوششی را از اپوکسی و الکیدی و …را می توان روی ان اجرا کرد.
  • از مزایای دیگر ان پایه اب بودن ان بوده با 5 درصد اب رقیق می شود.
  • تست غوطه وری ان در اب  برای مدت طولانی انجام شده است.
  • این محصول برای ناو های دریایی نیز استفاده شده است.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما