فروش رنگ دوجزئی ترافیکی ویژه معابر

ایا برای طرح مدارس رنگ خط کشی خرید کرده اید ؟ فروش استثنائی رنگ دوجزئی ترافیکی ویژه معابراغاز شد. برای اگاهی از قیمت رنگ دوجزئی و نحوه ی ارسال با کارشناسان فروش رنگ ترافیکی ، ایمن رنگ تاپ تماس حاصل بفرمائید.

رنگ دوجزئی ترافیکی

یکی از رنگ هایی است با ماندگاری 18 ماه و بیشتر که در دست انداره ها و خط کشی های چهار راهها و جلو مدارس و خروجی ها و ورودی ها دیده می شود و از پرمصرف ترین رنگ های ترافیکی محسوب می شود ولی درسال 98 به دلیل مواد اولیه گران دستخوش تغییرات زیادی در قیمت ان گردید و مصرف ان کاهش یافته است .ولی همواره می توان به یکی از رنگ های پر مصرف یاد کرد.

رنگ دوجرئی ترافیکی چه رنج قیمتی دارد ؟

رنگ دوجزئی ترافیکی که از هاردنر به عنوان خشک کن یا می شود بسته به فرمول تولید می توان به ان مقدار هاردنر را بالا و پایین کرد. شرکت هایی که ار رزین های مهم و با کیفیت تولید می کنند و از مونو مرهای خوب و با کیفیت استفاده می کنند و حتی از فرمول شیمیایی مهم استفاده می کنند و بخش تحقیق و توسعه را جدی گرفته اند با قیمت هر کیلو بالای 45000 تومان به فروش می رسانند. ولی با توجه به بود جه ای که شهر داری ها و کارفرمایان دارند حاضر نیستند این قیمت را خریداری کنند و بیشتر دلالان و خریداران خواستار قیمت پایین تری هستند.

رنگ دوجزئی ترافیکی ویژه معابر و مشکلات اجرایی

  • یکی از مهمترین مساله ای که برای رنگ دوجزئی مطرح است بحث چرک گرفتن و سیاه شدگی ان است .
  • دومین مساله مهم ان بحث سر خوردگی در زمان برف و باران است .
  • سومین مساله بحث گران تمام شدن رنگ و اجرا رو دست کارفرما ست.
  • سیاه شدن رنگ دوجزئی می تواند مشکلات زیادی به همراه داشته باشد.
  • در هنگام اجرا بحث ترافیک ماشین الات و ایمنی کارگران مهم است.
  • فرصت کافی برای خشک شدن رنگ باید وجود داشته باشد.
  • اثار لاستیک ماشین الات بعد از اجرا روی رنگ باقی می ماند.که باید با احتیاط اجرا کرد.
  • بهترین زمان اجرای رنگ هنگام شب است که خود شب مشکلات خودش را دارد.
  • حتما در هنگام زمان ترافیک خلوت باید اجرا کرد .

فروش ویژه رنگ دوجزئی ترافیکی

درصورتی که راجع به رنگ دوجزئی سوال یا ابهامی دارید می توانید با ما در میان بگذارید برای خرید رنگ ترافیکی در تناژههای بالاتر تخفیف های ویژه تری در نظر گرفته ایم. اگر به دنبال کیفیت رنگ و یه قیمت منصفانه می گردید رنگ معابر ویژه خط کشی مدارس و عابرین پیاده را از ما خرید کنید.سعی کنید برای هماهنگی و تامین رنگ و ارسال بهتر یه روز قبل ترهماهنگ نمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما