فروش رنگ ترافیکی شب تاب

از جمله نیاز های اساسی رانندگان در شب تفکیک جاده و مسیر و است. که ان می تواند با چراغ های نور افکن در جاده میسر شود که ان مقرون به صرفه نیست. مقرون به صرفه ترین چیزی که راهنمای مسیر در شب می باشد. رنگ امیزی محوری جاده ها و اتوبانها بارنگ خط کشی است. ایمن رنگ تاپ ،مسیر فروش رنگ ترافیکی شب تاب را در پیش گرفته است. به سایت فروش  اینترنتی رنگ ترافیکی شب تاب سر بزنید.

رنگ ترافیکی شب تاب

فروش رنگ ترافیکی شب تاب

عملا چیزی به عنوان رنگ ترافیکی شب تاب به طور صدرصد نداریم ولی پیگمنت ها و رزین های موجود را می توانیم در ساخت طوری در نظر بگیریم که شب تاب باشند ولی نه به طور صدرصد.برای شب تاب کردن رنگ خط کشی معمولا از گلاسبید روپاش و پیش مخلوط استفاده می کنند.برای خرید انواع رنگ ترافیکی ما درکنار شما هستیم.

رنگ ترافیکی شب تاب

انواع رنگ ترافیکی

برای خرید رنگ ترافیکی سرد و گرم می توانید با گروه تجاری  ایمن رنگ تاپ ، ارتباط بگیرید. انواع رنگ ترافیکی تک جزئی و دوجزئی معابر و عابرین پیاده را از ما بخواهید.سعی می کنیم با استاندارد ترین رنگ های ترافیکی و خط کشی  را برای مشتریان عزیز در نظر بگیریم .این را باید عرض کنیم که چیزی به عنوان رنگ ترافیکی شب تاب ،نداریم. رنگ خط کشی زمانی شب تاب می شود که بوسیله دانه های شیشه ای مخلوط یا به شکل روپاش در ان استفاده شود. درواقع رنگ به تنهایی قدرت بازتاب نور چراغ ماشین را ندارد.

رنگ ترافیکی شب تاب

 رنگ ترافیکی شب تاب مارال

  • قبل از استعلام قیمت از کیفیت رنگ ترافیکی ما مطلع شوید.
  • برای خرید ابتدا درخواست کتبی بفرستید  قیمت ها را برای شما تعیین کنیم.
  • رنگ ترافیکی مارال با رزین اکریلیک ترموپلاست تولید می شود.
  • بشکه های 250 و 25 کیلویی برای مشتریان قابل ارائه است.
  • رنگ ترافیکی مارال چندین سال است که تولید و عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما