فروش رنگ ترافيكی پايه آب سفید بام کرمانیان

خرید و فروش رنگ ترافیکی پایه اب نانو سفید بام کرمانیان تحت نام تجاری تیس با قیمت درب کارخانه در شرکت تجاری  ایمن رنگ تاپ انجام می گردد. این رنگ بر پایه رین اکریلیک پایه اب بوده و چسبندگی عالی بر روی سطوح بر خوردار می باشد. به سایت ما مراجعه کرده و از مزایا و معایب رنگ خط کشی اکریلیک پایه اب اشنا می شوید . و تفاوت ان را با رنگ اکریلیک ترموپلاست پایه حلال بدانید. ایا اطلاعاتی راجع به رنگ ترافیک پایه اب سفید بام کرمانیان دارید ؟ ضخامت تر و خشک ان چقدر است ؟ ایا فروشگاه رنگ ترافیکی پایه اب تیس هم وجود دارد ؟

رنگ ترافیکی پایه اب

رنگ ترافیکی پایه اب سفید بام کرمانیان

از جمله نکاتی که باید به ان توجه کنیم این است که رنگ های موجود در اطراف ما به دلیل وجود حلال در ان سالانه ملیون ها تن حلال را وارد طبیعت می کنند. و اگر به حجم استفاده شده رنگ ترافیکی توجه کنیم ؟ متوجه می شویم که چه حجمی از حلال به طبیعت وارد می شود. طبیعتا استفاده از رنگ های حلال اب مورد توجه دانشمندان قرار گرفته و میل به استفاده از این رنگ ها خصوصا در کشورهای پیشرفته به دلیل وجود امکانات و زیر ساخت های ان بیشتر است. رنگ ترافیکی سفید بام کرمانیان به دلیل استفاده از فناوری نانو دران و قدرت پوشش دهندگی عالی و ماندگاری روی سطوح اسفالتی بدون تغییر رنگ در ساختا ر ان به بیش از دوسال  و پایه اب بودن ان مورد توجه ما قرار گرفته است.

رنگ ترافیکی پایه اب

فروش رنگ ترافیکی پایه اب تیس

ما فروشنده رنگ ترافیک پایه اب سفید بام کرمانیان هستیم لذا برای دریافت لیست قیمت یا در خواست همکاری از شما را می پذیریم اگر به دلیلی به مشکلی بر خورد کردید ما در کنار شما هستیم. و این رنگ را برای شما تامین می کنیم.این رنگ را می توانید در مسیر های برون شهری و درون شهری استفاده کنید. تنها عیب این رنگ ها فرصت دادن به انها برای خشک شدن است. در حال حاضر  به این رنگ باید فرصت 24 ساعت به ان بدهیم تا عمیقا خشک شود. در واقع برای مسیرهایی خوب است که فرصت خشک شدن داشته باشد.

رنگ ترافیکی پایه اب

پارامتر های رنگ ترافیکی پایه اب

  • رنگ ترافیکی پایه اب سفید بام کرمانیان اصولا به رنگ سفید است.
  • میزان مصرف رنگ به ازای هر کیلومتر خط محوری 80 تا 75 کیلو گرم است.
  • از اب به عنوان رقیق کننده رنگ استفاده می کنیم.
  • خشک شدن سطحی رنگ تا 6 ساعت طول نی کشد.
  • مقاوم در برابر اشعه u v است.
  • تا پایان عمر سرویس دهی تغییر رنگ در ان رخ نمی دهد.

جهت خرید و فروش رنگ ترافیکی سفید بام کرمانیان ما در کنار شما هستیم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما