فروش رنگ اپوکسی کف پارکینگ مسکونی و اداری

ایا به انتخاب رنگ مخصوص کف پارکینگ تا به حال تصمیم گیری نکردید ؟ فروش رنگ اپوکسی کف پارکینگ های مسکونی و اداری برا شما مشتریان گرامی امکان پذیر است. این روکش ها جهت پوشش دهی کف پارکینگ ها و بیمارستانها و کارخانجات کار می شوند. برای اطلاع پیدا کردن از نحوه ی اجرای رنگ اپوکسی کف پارکینگ ها و قیمت رنگ اپوکسی کف به ادامه مطلب توجه فرمائید.

اشنایی رنگ اپوکسی کف پارکینگ

این محصول عمدتا روی بتن صاف و سیقلی و ثابت اجرا می شود در کاربرد مسکونی براقیت و جلای خاصی به پارکینگ شما می بخشد و هرچه در معرض روغن و گریس و الاینده های دیگر قرار بگیرد می توان براحتی پاکسازی کرد بدون اینکه مشکلی در کیفت کفپوش اپوکسی پیش بیاید. این کف پوششها قابلیت اجرا به صورت یکپارچه دارند و درحال حاضر رنگ اپوکسی کف یک پوشش برتر برای کف پارکینگ ها و بیمارستانها و  کارخانجات و تولیدی ها محسوب می شود . خرید و فروش رنگ اپوکسی کف پارکینگ  اداری و مسکونی و کارخانجات را با ایمن رنگ تاپ تجربه کنید.

فروش رنگ اپوکسی کف پارکینگ

چرا از رنگ اپوکسی کف پارکینگ برای مسکونی و اداری استفاده کنیم؟

  1. چون در پارکینگ های مسکونی معمولا 24 ساعته تردد زیادی وجود دارد .
  2. این کف پوش یا رنگ اپوکسی بعد از اجرا به صورت یکپارچه و بدون درز است .
  3. جلوه و زیبائی خاصی به پارکینگ می دهد.
  4. اگه به خوبی اجرا شود تا بیست سال نیاز به اجرای دو باره ان نداریم .
  5. از ایجاد گردو غبار اضافی جلوگیری می کند.
  6. بازتاب نور در این کف پوش ها به مصرف انرژی کمک زیادی می کند.
  7. به فضا می توان با توجه به تنوع کف پوش ها انرژی مضاعفی داد.

فروش رنگ اپوکسی کف پارکینگ

نحوه ی اجرای رنگ اپوکسی کف پارکینگ

با توجه به هزینه کارفرما روش های مختلفی برای اجرای کف پوش اپوکسی وجود دارد و مهمترین مساله در اجرای کف پوش اپوکسی ضخامت اجرای ان است و با توجه به نوع زیر سازی مانند اجرای پرایمر و ساب زدن و پرکردن ترک های زیر کار بوسیله گروت یا بتونه اپوکسی یا سایر پرکننده ها و حتی لایه میانی و رویه اپوکسی می تواند اجرای متفاوت تری را شاهد بود. معمولا هم می توان ساده به قضیه نگاه کرد و هم می توان مراحل خاص اجرای رنگ اپوکسی کف را طی نمود که می تواند به اندازه خود حرفه ای باشد و ماندگاری خوبی داشته باشد  بسته به میزان هزینه کارفرما نحوه ی اجرای کف پوش متفاوت می شود و هرچه کارفرما دست و دل باز تر باشد و کف در معرض تردد بیشتر و بارگذاری زیادتری باشد نیاز به اجرای رنگ اپوکسی با حساسیت بیشتری می باشد.این رنگ را از فروشگاه رنگ اپوکسی به صورت اینترنتی و در حجم های زیاد خرید کنید.

فروش رنگ اپوکسی کف پارکینگ

قیمت رنگ اپوکسی پارکینگ

ساده ترین و راحت ترین نوع اجرا ، اجرا با غلطک یا پاشش با دستگاه به روی بتن می باشد و حداقل ضخامت این نوع اجرا یک میلی متر می باشد و می توان با کم و زیاد کردن به قیمت 60 هزار تومان تا 70 هزار تومان بدون زیز کاری اشار کرد و اجرای خوب شامل زیر کاری مانند ساب زدن واجرای پرایمر و لایه میانی و رویه و حتی مش گذاری و سیلیس پاشی به متری 90 هزار تومان تا 100 هزار تومان قیمت داده می شود. قیمت رنگ اپوکسی با توجه به پر کننده های ان و میزان رزین ان می تواند بالا و پایین رود در حال حاضر قیمت پایه رنگ اپوکسی کف هر کیلو 40 هزار تومان می باشد و بسته به کیفیت و انصاف فروشنده رنگ اپوکسی  می تواند افزایش یا کاهش  پیدا کند.

فروش رنگ اپوکسی کف پارکینگ

رنگ اپوکسی فضای باز و رمپ پارکینگ

توصیه می کنیم که رنگ اپوکسی را در فضای باز استفاده نکنید و از رنگ پلی اورتان که تقریبا خصوصیات رنگ اپوکسی دارد و در مواردی بهتر است استفاه کنید و در قسمت رمپ ها هم با استفاده از روش های مسلح کردن یعنی پهن کردن مش و سیلس پاشی می توانید سطحی مناسب جهت تردد و سایل نقلیه استفاده کنید.

 فروش رنگ اپوکسی کف پارکینگ

رنگ اپوکسی کف محصولی ارزشمند برای استفاده در پارکینگ های ساختمان ادرای و مسکونی و تجاری می باشد و می تواند روی تمام سطوح ثابت مانند موزائیک و سیمان و سنگکاری شده اجرا شود  تا به کارائی و جذابیت بیشتر ان بیفزاید.این رنگ دارای معایب جدی نمی باشد و به همین دلیل استفاده ان در سالهای اخیرافزایش چشم گیری داشته است. فروش رنگ اپوکسی کف پارکینگ در دستور کار ما قرار دارد و  ما این رنگ را به صورت عمده و از درب کارخانه به تمام هم وطنان عزیز در اقصی نقاط ایران ارسال می کنیم. توجه داشته باشید که اگه حرفه ای نباشید ممکن است رنگ اپوکسی میانی به جای رویه خریداری کنید ما درکنار شما هستیم و مطابق با نیاز شما برای شما تامین می کنیم.

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما