فروش انواع پوشش ها در شرکت رنگ ترافیکی جاده

خرید و فروش انواع پوشش ها ی کف اسفالت  و جاده و سنگ ها و سطوح سیقلی در شرکت رنگ ترافیکی و بازرگانی ایمن رنگ تاپ  و کف پوش های اپوکسی و پوشش دهنده ها مانند پلی یورتان و رنگ های صنعتی در این شرکت امکان پذیر شده است. جهت دریافت لیست قیمت  و پیش فاکتور می توانیدبا کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید. به سایت ما سر بزنید و از محصولات این شرکت استفاده کنید.

فروش انواع پوشش های کف

  • پوشش های کف اسفالت و معابر عمومی
  • پوشش های کف صاف و سیقلی مانند اپوکسی ها و پلی یورتان
  • پوششش های کف بیمارستانی مانند هشدار دهنده ها و راهنماهها
  • علائم افقی پارکینگ های منازل مسکونی

شرکت رنگ ترافیکی

بهترین پوشش رنگ ترافیکی جاده کدام است ؟

همانطور که از اسم جاده می اید ما پوششی برای کف اسفالت می خواهیم که هم در مقابل شرایط ناپایدار جوی مقاومت کند و هم قابلیت دیدن بوسیله راننده در تمام اوقات بهره برداری باشد. از میان پوشش ها و علائمی که در جاده علامت گذاری می شود .از میان تولیدی های شرکت  رنگ ترافیکی  ،  رنگ خط کشی گرم و یا پیش ساخته بهترین رنگ است چرا که هم در تمام اوقات بهره برداری لایه لایه خراب می شود و تا پایان عمر سرویس دهی روی سطح جاده ی اسفالتی می ماند. و دوام بالای سه سال روی جاده داشته و قابلیت بازیافت نیز دارد هرچند  که قیمت اجرای ان برای کارفرما گران تمام می شود .

شرکت رنگ ترافیکی

ضعیف ترین پوشش رنگ ترافیکی اسفالت

به دلیل افزایش بی رویه قیمت رنگ ترافیکی ، به دنبال کاهش ارزش پول ملی و وارداتی بودن بعضی از اقلام و مواد مورد نیاز برای تولید رنگ ترافیکی ،شرکت های مجری رنگ ترافیکی و کارفرماهها، مجبور به خرید ارزانترین رنگ ترافیکی می نمایند که این می تواند ضررهای اقتصادی و محیط زیستی زیادی را به دنیا و جامعه ما تحمیل کند.
از طرفی با اجرای رنگ سرد و ورود حلال ها به طبیعت برای محیط زیست ضرر داشته و از طرف دیگر کارفرماهها مجبور به تکرار پروژهها در کمتر از یک سال، می کنند که این هم می تواند در افزایش هزینه های مالی و انسانی داشته باشد. بنابرین ضعیف ترین و کم دوام ترین رنگ های خط کشی ، رنگ ترافیکی سرد پایه حلال می باشد، که دربضی از موارد علی رغم اینکه کارفرما مهلت نه ماهه تا 6 ماه به ماندگاری رنگ می دهد، زودتر از این موعد هم رنگ ها ی سرد از بین می روند.

شرکت رنگ ترافیکی

ایا رنگ ترافیکی خیلی ارزان بخریم ؟

  • خارج از عرف بودن قیمت رنگ ترافیکی حتما دلیلی دارد.
  • زیاد از حد گران بودن قیمت رنگ خط کشی سرد هم دلیل خاص خود را دارد.
  • کسی که ارزان فروشی می کند مطمئن باشید که حتما ریگی به کفش اش هست.
  • ممکن است که رنگ ترافیکی خیلی ارزان ، رنگ استخری یا رنگ های دیگه ای باشد.
  • قبل از خرید رنگ ترافیکی  مورد نیاز  از شرکت رنگ ترافیکی مورد نظر حتما از کیفیت ان مطمئن شویم.
  • خیلی گران بودن رنگ خط کشی دلیل بر کیفیت بالای ان نیست .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما