فروشندگان انواع پرایمر ضد زنگ

پرایمر ضد زنگ ماده ای برای محافظت از انواع سطوح فلزی است که بر اثر عوامل خارجی دچار زنگ زدگی و خرابی می شوند و از خوردگی فلزات در برابر رطوبت و نفوذ آب جلوگیری می کند.

پرایمر ها در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که فروشندگان، آنها را با توجه به کیفیتشان با قیمت های متفاوتی به دست مصرف کننده می رسانند.

فروشندگان انواع پرایمر ضد زنگ

مشخصات پرایمر ضد زنگ چیست؟

مشخصات پرایمر ضد زنگ چیست؟

تمام وسایل و مکان هایی که دارای فلزات مختلفی هستند برای مقاومت و ماندگاری بالا باید طول عمر این فلزات را بالا برده و از فرسایش و خوردگیشان جلوگیری شود. ضد زنگ ها به عنوان یک عایق عمل می کنند که هیچ گونه رطوبتی به سطح فلز نرسد و فلز دچار عملیات شیمیایی نشده تا از خرابی آن جلوگیری شود.

پرایمر ها مشخصات خاصی دارند و با استفاده از پیگمنتهای ضدخوردگی بسیار مرغوب تهیه می شوند تا در مکان هایی که دارای آب و هوای معتدلی هستند بهترین اثرات خود را در مقابل رطوبت داشته و این خاصیت ضد آب موجب شود هیچگونه آسیبی به سطوح آهنی و تاسیسات ساختمان و هرگونه سازه فلزی وارد نشود و عایق شوند.

از مشخصات پرایمر ضد زنگ می شود به خشک شدن سریع آنها بر روی فلز پس از اسپری کردن و دوام بالای آن ها یاد کرد که قدرت پوشانندگی بالایی دارند و با چسبندگی بالای خود عمر فلزات را بسیار زیاد می کنند. قبل از اسپری ضد زنگ ها باید سطح مورد نظر را از هرگونه گردو غبار و آلودگی پاک کرد تا به طور یکنواخت سطح مورد نظر پوشیده شود و بتواند خاصیت خود را اعمال کند.

این ضد زنگ ها را باید در محیطی خشک و خنک به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کرد و پس از مصرف درب ظرف را محکم بست و تا بیست و چخار ماه پس از تاریخ تولید قابل استفاده هستند. در هنکام استفاده از این مواد شیمیایی بهتر است محیط دارای تهویه مناسب باشد و از ماسک مناسبی استفاده نمود زیرا موادی که در ساخت ضد زنگ ها استفاده می شود ممکن است به ریه آسی های جدی وارد کند و در طولانی مدت باعث مشکلات تنفسی شوید.

مراکز عرضه پرایمر ضد زنگ

مراکز عرضه پرایمر ضد زنگ

شرکت تجاری ما به عنوان یکی از مراکز عرضه پرایمر به شما این امکان را می دهد تا در منزل خود از طریق سایت شرکت، بتوانید سفارش خود را با کیفیت و استاندارها یا قسمتی به صرفه ثبت کنید و در مکان مورد نظر و یا درب منزل خود تحویل بگیرید و وقت خود را صرف خرید حضوری و رفتن به بازار نکنید.

آسایش شما هدف شرکت ما است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما