فروشنده عمده رنگ ترافیکی در شهر شما با قیمت کارخانه

ما فروشنده انواع مختلف رنگ ترافیکی با برندهای مختلف در شهر شما هستیم.کافی است یکی از برندهای موجود ایمن رنگ تاپ را انتخاب کنید.مجریان خط کشی و پیمانکاران راههای ترافیکی نگران نباشید.خرید انواع رنگ خط کشی معابر و جاده هها را با قیمتهای منصفانه و درب کارخانه برای تمام مناطق ایران با ما تجربه کنید.

فروشنده رنگ ترافیکی

تولید عمده رنگ ترافیکی مطابق با نیاز مشتری

از عزیزانی پیمانکار خط کشی اگر رنگ سرد ترافیکی یا رنگ گرم مورد نیازشون هست می توانند با هر مشخصاتی که مدنظرشون هست اعلام کنند تا توسط تولید کنندگان رنگ با برند های مختلف ،فرموله شده و با ماندگاری بالا در خط تولید قرار بگیرد.پیمانکاران عزیز می توانند با این روش رنگ را با هر قیمتی که نیاز دارند می توانند درخواست دهند تا در خط تولید کارخانه ها ی رنگ ما قرار بگیرد.

فروشنده رنگ ترافیکی

معرفی یکی برندهای ویژه ما به عنوان رنگ ترافیکی لوتوس

نانو رنگ ترافیکی لوتوس یکی از رنگ های خط کشی مهم  می باشد که توسط پیمانکاران و کارفرمایان راهداری در حوزه ترافیک مورد استفاده قرار گرفته است .و این برند توانسته سالهای سال خود را به عنوان برند مطرح در این حوزه مطرح کند. این محصول دارای تائیدیه مقیاس نانومتری و از ستاد ویژه توسعه فناوری  نانو ایران و دارای ثبت اختراع برای این محصول و حتی تائیدیه این محصول از شهرداری های کل کشور گرفته شده است.

فروش عمده 8 گرید رنگ ترافیکی سرد لوتوس

نانو رنگ ترافیکی سرد تک جزئی لوتوس با هدف کسب سهم بالا از بازار داخلی و بازارهای خارجی توانسته 8 گرید محصول با توجه به مناطق مختلف ایران تولید نماید.و دارای خصوصیات متفاوت هستند.و فاکتورهای مهم رنگ های خط کشی را دارا می باشند.این نوع رنگ از نوع ترموپلاستیک هوا خشک می باشد و می تواند با تمام ماشین الات خط کشی اجرا شود. و متناسب با رطوبت و دمای هوا استفاده شود. که می توانید نمونه ها را در این سایت در بخش محصولات مشاهده نمایید.

فروشنده رنگ ترافیکی

فاکتورهای مهم درنانو رنگ ترافیکی لوتوس

  • مقاومت سایشی
  • مقاومت در برابر اشعه فرابنفش
  • مقاومت در برابر خراش
  • چسبندگی
  • مقاومت در برابر کثیف شدن
  • باز تابش نور
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • مقومت شیمیایی

ایا ما را به عنوان فروشنده رنگ ترافیکی می شناسید؟

ایمن رنگ تاپ مجموعه ای است که علاوه بر فروش رنگ خط کشی ،توانسته سهم بزرگی را در پیمانکاری و اجرای خط کشی گرم و سرد در ایران داشته باشد.فروش انواع رنگ های خط کشی خطوط عابر پیاده و خطوط داخل شهری و پارکینگ ها و خطوط محوری خیابان ها و اتوبان ها و بزرگراهها و جاده های کوهستانی و  … را در دستور کار خود قرار داده است.پس بدون نگرانی ایمن رنگ تاپ را همراهی کنید. جای شما نیز در این مجموعه خالی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما