فروشنده رنگ نیم پلاستیک ممتاز

امروزه تنوع رنگ پلاستیک بسیار زیاد است که باعث بالا رفتن قدرت انتخاب می شوند و همگان می توانند به راحتی رنگی مناسب با بودجه خود انتخاب کنند.

رنگ نیم پلاستیک ممتاز یکی از پر کاربردترین رنگ های ساختمانی است به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا، رنگ بندی زیبا و همچنین یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع رنگ، قابلیت شستشو آن می باشد که طبق دستورالعمل خود به راحتی می توان آن را تمیز کرد.

فروشنده رنگ نیم پلاستیک ممتاز

مزایای استفاده از رنگ نیم پلاستیک ممتاز

مزایای استفاده از رنگ نیم پلاستیک ممتاز

رنگ نیم پلاستیکی دارای مزایای بسیاری است، این رنگ را می توان به راحتی با غلطک و فرچه مخصوص رنگ، بر روی مکان مورد نظر اعمال کرد، این رنگ به دلیل جنس خوب که دارد نیز به حرفه ای بودن شخص رنگ کننده ندارد و هر شخصی می تواند از آن استفاده وند، این رنگ دارای بوی بسیار کمی است و به سرعت خشک می شود و بوی آن از بین می برد، از مهمترین مزایای این رنگ این است که نیازی به حل کردن آن با تینر نیست و فقط می بایست با مقداری آب مخلوط شود، این رنگ‌ها به دلیل خاصیت پوشانندگی بالایی که دارند، حتی با یک سری رنگ زدن بسیاری از کثیفی ها و لکه ها را از بین می برد و باعث می شوند قسمت های کنده شده و سوراخ دیوار نیز پر شوند.

این رنگ های نیم پلاستیکی مات هستند به همین خاطر زیبایی و جلوه بیشتری به مکان ها می دهند و از دیگر ویژگی های‌ مهم این نوع رنگ‌ ها سرعت انجام‌کار و رنگ‌ کردن با آن ها است.

توجه داشته باشید که رنگ‌ نیم‌ پلاستیکی مناسب تمام مکان ها با هر موقعیتی نیستند، معمولا از این نوع رنگ برای مکان های در معرض تعرق هستند استفاده نمی شود، در راه پله ها و مکان هایی که به سرعت و بسیار کثیف می شوند مناسب نیستند و رنگ به سرعت خراب می شود و از بین می رود.

قیمت فروش انواع رنگ پلاستیک ایرانی

قیمت فروش انواع رنگ پلاستیک ایرانی

شرکت ما از برترین تولید کنندگان رنگ پلاستیکی می باشد که با استفاده از مواد اولیه مرغوب، به روز ترین تکنولوژی و نیرویی کار آمد، محصولاتی بی نظیر، پر کاربرد و با کیفیت تولید می کند و محصولات خود را به سر تا سر کشور و دیگر کشور ها عرضه می کند.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات از نحوه تولید، فروش و قیمت رنگ پلاستیک به وب سایت شرکت مراجعه فرمایید و یا در صورت تمایل به دفاتر فروش ما در سر تا سر کشور مراجعه کنید و محصولات بی نظیر ما با خیالی آسوده و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما