عمده فروشی رنگ اکریلیک ایرانی

رنگ اکریلیک ایرانی امروزه توسط اکثر تولید کنندگانی که در حوزه صنایع رنگسازی فعال هستند ساخته می شود که کیفیت رنگ آکریلیک ایرانی با رنگ های مشابه خارجی برابری می‌ کند که این موضوع باعث شده است تا متقاضیان رنگ های ایرانی آکریلیک روز به روز افزایش پیدا کنند و به دنبال این موضوع عمده فروشی رنگ آکریلیک ایرانی رونق چشم گیری گرفته است.

عمده فروشی رنگ اکریلیک ایرانی

طریقه مصرف رنگ اکریلیک

طریقه مصرف رنگ اکریلیک

رنگ آکریلیک جزو پر کاربرد ترین رنگ‌ هایی است که در سال‌ های اخیر تحول عظیمی در بازار رنگ ایران ایجاد کرده است. چرا که طریقه مصرف رنگ آکریلیک بسیار ساده است. این رنگ به عنوان رنگ دیوار نیز در بازار شناخته می شود. چرا که اصولا این رنگ را در سطوح عمودی مانند دیوار های منازل و یا مکان های مختلف استفاده می‌ کنند.

رنگ اکریلیک پوشش دهی بسیار مناسبی دارد و سرعت رنگ آمیزی با آن بسیار بالا است که این موضوع باعث می‌ شود که اکثر افراد این رنگ را به سایر رنگ های قدیمی تر ترجیح دهند. برای مصرف رنگ‌ اکرلیک ابتدا باید از فرمولاسیون این رنگ آگاه باشید.

این نکته را همواره آویزه گوش تان کنید که رنگ های آکریلیک رنگ هایی بر پایه آب هستند که شما برای رقیق کردن این رنگ ها باید تنها از آب به عنوان حلال استفاده کنید. پایه آب بودن رنگ آکریلیک نیز باعث می‌ شود سرعت خشک شدن این رنگ بالا تر رود و به راحتی به دیوار بچسبد.

برای مصرف رنگ آکریلیک ابتدا سطح مورد نظر را با استفاده از مواد بتانه، بتانه کاری کنید و سمباده بکشید تا سطح کاملاً صیقلی و هموار برای رنگ آمیزی آماده کنید. در مرحله بعد باید قبل از اعمال رنگ آکرلیک ماده‌ ای به نام پرایمر را بر روی سطح مورد نظر بمالید که انجام این مرحله باعث می شود که رنگ آکریلیک در سریع ترین زمان ممکن به سطح مورد نظر بچسبد و پوشش مناسبی داشته باشد.

در نهایت پس از انجام تمامی این مراحل می توانید رنگ آکریلیک را با استفاده از رنگ پاش و یا قلم مو یا غلتک های مخصوص رنگ آمیزی به سطح مورد نظر اعمال کنید و حال و هوای محیط مورد مد نظر خود را کاملاً تغییر دهید.

تولید رنگ اکریلیک نقره ای

تولید رنگ اکریلیک نقره ای

رنگ آکریلیک در انواع مختلفی تولید می شود که یکی از نمونه‌ های خاص این رنگ زیبا رنگ آکریلیک نقره‌ ای نام دارد. رنگ نقره‌ ای جزو رنگ های پر کاربرد است که می‌ توان آن را برای اکثر سطوح استفاده کرد. امروزه با توجه به استقبالی که از رنگ آکریلیک نقره‌ ای شده است تولید این رنگ روز به روز افزایش پیدا می‌ کند و نیز مراکز تولید رنگ آکریلیک، فروش رنگ اکریلیک نقره‌ ای را به صورت عمده و سفارشی انجام می دهند. چرا که تنها برای چنین مراکزی این روش صرفه اقتصادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما