عرضه کنندگان رنگ اکریلیک سفید مات

رنگ اکریلیک سفید مات از پرطرفدارترین رنگ های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی است. این محصول با شیوه های مختلفی تولید می شود که افزایش تنوع و کارآیی آن را به همراه دارد. قابلیت بکارگیری رنگ اکریلیک در قسمت های مختلف ساختمان با هزینه اندک گسترش میزان تقاضا برای خرید آن موجب شده است. عرضه کنندگان عمده جدیدترین تولیدات صنعت رنگ را از چه شیوه هایی به فروش می رسانند؟

عرضه کنندگان رنگ اکریلیک سفید مات

آشنایی با نحوه تولید رنگ اکریلیک

آشنایی با نحوه تولید رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک به دو صورت پایه آب و پایه حلال تولید و روانه بازار مصرف می شوند. فرآیند تولیدی این رنگ ها نیز به صورت حرفه ای، خود شامل دو دسته کلی یعنی استفاده از روش تک مرحله ای یا پیوسته و روش دو مرحله ای یا ناپیوسته می شود.

روش دو مرحله اغلب برای تولید رنگ اکریلیک بر پایه آب مور استفاده قرار می گیرد. برای دستیابی به یک رنگ خوب ابتدا نیاز به تهیه خمیر پیگمنت است. تهیه و پخت آن در یک دیسولوردور که حرکت آن حدود 800 تا 1400 دور در دقیقه است انجام می گیرد. طی این فرآیند ذرات فیلر و پیمگنت ها به خوبی با یکدیگر مخلوط شده تا یک خمیر خوب و باکیفیت به دست آید.

مواد تشکیل دهنده خمیر و همچنین بلندرها به عنوان بخش مایع رنگ اهمیت زیادی در کیفیت نهایی این محصول دارند. بعد از آماده سازی این دو ماده اولیه، خمیر با رزین ها و حلال مورد نظر ترکیب می شود تا در نهایت رنگ اکریلیک مورد استفاده تولید و برای بسته بندی راهی مرحله بعد شود.

استفاده از فرآیند تولید دو مرحله ای رنگ اکریلیک مزیت هایی مانند کنترل خوب بر روی غلظت رنگ، کاهش زمان تولید، بهبود و افزایش حجم خروجی و امکان بکارگیری سریع تر دیسولورها را به همراه دارد.

قیمت عمده رنگ اکریلیک

قیمت عمده رنگ اکریلیک

طی سالهای اخیر بهبود فرآیند تولید رنگ اکریلیک آبی فیروزه ای، سفید مات و براق و دیگر نمونه های پرکاربرد در صنعت ساختمانی تنوع کیفیت و قیمت آنها را سبب شده است. با این وجود علاوه بر نوع روش تولیدی، فاکتورهای کمی نیز به صورت کلی در قیمت گذاری این محصولات اثرگذار هستند.

به عنوان مثال حجم و وزن بسته بندی رنگ اکریلیک، برند شرکت تولید کننده، نوع حلال آنها همراه با میزان غلظت و نرخ روز مواد اولیه از معیارهایی هستند که موجب افزایش و نوسان قیمت هر کیلو از این محصولات در بازار داخلی می شوند.

بنابراین برای خرید عمده انواع رنگ های ساختمانی در نظر گرفتن تمامی معیارها به همراه آنالیز بازار هدف جهت عرضه رنگ های پرفروش حائز اهمیت است. برای این منظور می توانید از خدمات مشاوران فروش و فروشنده رنگ اکریلیک حرفه ای جهت تامین این محصولات به صورت آنلاین بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما