عرضه مستقیم رنگ ترافیکی شبرنگ

رنگ های ترافیکی را برای مصارف ترافیکی و استخری در سطوح های بتنی و آسفالت مورد استفاده قرار می دهند و یکی از رنگ هایی است که با فرمولاسیون جدید ساخته شده و در همین مدت کوتاه توانسته طرفداران بسیار زیادی را برای خود جذب کنند که این رنگ ترافیکی شبرنگ در مراکز معتبری در ایران عرضه می‌شود و عرضه مستقیم این رنگ در سایت حاضر انجام می شود و شما می توانید بدون واسطه این محصول را در مقادیر انبوه و فله ای نیز خریداری نمایید.

عرضه مستقیم رنگ ترافیکی شبرنگ

مشخصات رنگ ترافیکی شبرنگ

مشخصات رنگ ترافیکی شبرنگ

این نوع رنگ در دسته رنگ های صنعتی می باشد که در نوع خود بی نظیر و شگفت انگیز است و رنگ ترافیک قادر به انجام کنترل ترافیک و هدایت جاده ها و خیابان ها می باشد که این کاربرد شگفت انگیزه شبرنگ بودن بر اساس استفاده آن در همین مکان ها تعبیه شده است.

برخی از مشخصات رنگ ترافیکی:

  • این رنگ حاصل ترکیب مواد اکریلیک، ترموپلاست، کلرو کائوچو و وینیلی می باشد که با استفاده از این مواد اولیه ای بسیار باکیفیت تولید می شود و این رنگ ترافیکی دارای مقاومت در برابر سایش و داوم بسیاری می باشد.
  • رنگ ترافیکی شبرنگ قابلیت هدایت جریان ترافیک در شب را نیز دارد و درخشش آن به گونه ای می باشد که کاملاً قابل دید است به همین دلیل در حال حاضر استفاده از آن در این مکان ها رو به افزایش است.
  • این رنگ‌ ها میزان چسبندگی بسیار بالایی بر روی سطوح آسفالت دارند و بنابراین به آسانی از بین نمی روند و به سطح آسفالت می چسبند و انتخاب این رنگ برای جاده ها در مقابل شرایط جوی، زیر نور آفتاب و در اثر سایش لاستیکها انتخابی بسیار مناسب خواهد بود.
  • معمولاً رنگ زرد، رنگی هشدار دهنده و مناسب تولید رنگ‌های شبرنگ میباشد که در تولید این رنگ ها از مواد شیمیایی زیادی استفاده نمی شود و اکثراً بر پایه حلال تولید می شوند . در کشور ما رنگ های اکریلیک پایه اب که مناسب برای کف و اسفالت باشد رواج ندارد.
  • این رنگها ی اکریلیک پایه حلال  قابل استفاده بر روی سطوح ، آسفالت، سیمانی، و موزائیک   بنابراین می‌توان از آن برای رنگ کردن گارد ریل‌های کنار خیابان و جاده نیز استفاده کرد.

مرجع پخش رنگ ترافیکی شبرنگ

 

 

نکته مهم در استفاده از رنگ ترافیکی شبرنگ این است که این رنگ ها به دلیل پیگمنت های شب تاب و گران بودن خیلی برا اجرا برای خط کشی مناسب نیست. برای شب رنگ کردن رنگ های ترافیکی ، اصولا روی ان گلاسبید می پاشند که با برخورد نور دیده می شوند.

مرجع پخش رنگ ترافیکی شبرنگ

امروزه با استفاده از رنگ های ترافیکی خیابان ها و جاده ها را هدایت می کنند و باعث این می شود که خیابان ها امنیت بیشتری داشته باشند و امروزه مرجع پخش رنگ ترافیکی، این محصول را در اندازه ها و قیمت مناسبی که تعیین شده و کیفیتی بسیار بالا ارائه می دهد و در حال حاضر پخش آن به شهر هایی که تقاضا دارند نیز با ارسال اینترنتی انجام می گیرد به همین دلیل محبوبیت این مجموعه روز به روز در حال افزایش است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما