شرکت پخش رنگ ترافیکی تک جزئی

شرکت پخش رنگ ترافیکی تک جزئی به ارائه این محصولاتی که یکی از انواع رنگ های ترافیکی برای علامت گذاری جاده ها است، می پردازد. این رنگ ها انواع مختلفی دارند و استاندارد می باشند. این رنگ ها باید قابلیت ماندگاری در برابر تغییرات جوی و همچنین فشارهای مکانیکی ناشی از وزن وسایل نقلیه و سایش لاستیک ها را داشته باشند. انواع این رنگ ها عبارتند از رنگ های ترافیکی سرد سفید و مسی اکریلیک، ترافیکی سرد زرد، تینر ترافیکی مخصوص ان

شرکت پخش رنگ ترافیکی تک جزئی

بهترین رنگ ترافیکی تک جزئی از نظر شرکت پخش ایمن رنگ تاپ

  • اولا رنگی هست که توسط تولید کننده باتجربه و منصف ارئه شود.
  • رنگ ساز باید مجرب یاشد و به تمام مسائل خط کشی اشنا باشد .
  • رنگ ترافیکی تک جزئی باید داری رزینی اکریلیکی باشد که بیشترین درصد جامد را داشته باشد.
  • هر تولید کننده ی رنگ ترافیکی ، از نطر ایمن رنگ تاپ نمی تواند مورد قبول قرار بگیرد.
  • بهترین  رنگ ترافیکی باید یه مجری حرفه ای اجرا کند و از کار کم نکند.
  • بهترین رنگ ترافیکی از نطر ما درصد رزین بالا ئ تیتان بالا نیست بلکه نوع  ادتیوهای سازگار با رنگ نیز مهم است .
  • بهترین رنگ و استاندارد ترین رنگ حداقل درصد تیتان ده درصد و رزین 32 درصد داشته باشد
  • جهت خرید بهترین رنگ ترافیکی  به صورت مطمئن با ایمن رنگ تاپ همراه شوید

 

کاربرد رنگ ترافیکی تک جزئی

کاربرد رنگ ترافیکی تک جزئی

  1. کاربرد رنگ ترافیکی تک جزئی بسیار زیاد است. این محصولات بیشتر به عنوان علائم راهنمایی رانندگی مورد استفاده قرار می ‌گیرند.
  2. علائم هشداری را نیز با آن ها در خیابان ها نشان می دهند.
  3. خط کشی های کناره های خیابان ها نیز گاها با آن ها صورت می گیرد.
  4. در بعض از موارد مب توانید به عنوان رنگ کف بتنی در داخل ساختمان و در پاره ای در بیرون ساختمان  نیز استفاده کنید

استفاده از این رنگ ها در تمامی مناطق گرم و مرطوب که دارای مقاومت بالایی می باشند و بیشتر در سطوح آسفالتی مورد استفاده قرار می ‌گیرند، رایج است. وقتی مطابق شرایط آب و هوایی می‌ خواهند، عملیات رنگ کردن را انجام دهند، باید به شرایط محل اجرای رنگ نیز توجه نمایند.

به خاطر اینکه امکان دارد این سطح مورد نظر رطوبت و آلودگی‌ های مختلف از قبیل گرد و خاک و چربی وجود داشته باشد که باید حتما تمامی موارد را حذف نمود و بعد عملیات رنگ را انجام داد و توسط ماشین خط کشی که مناسب برای عملیات رنگ است، اقدام نمود.

این رنگ‌ ها ماندگاری بالایی دارند و اکنون  از روش های دستی نیز  برای اجرای رنگ سرد  ترافیکی استفاده می ‌شود. باید در زمان اجرای رنگ کردن به ضخامت رنگ ها توجه نمود و به صورت مداوم آن را کنترل کرد. چرا که اجرای بیش از حد ضخیم این رنگ سبب شکنندگی ان و و اجرای خیلی نارک ان سبب کم عمر شدن ان در طول بهره برداری شود.

فروشنده رنگ ترافیکی تک جزئی

 رنگ ترافیکی تک جزئی
اجرای رنگ گرم اکستروژن قبل از ورودی پل و تقاطع جهت هشدار به راننده با ضخامت 5000 میکرون به صورت لقمه ای با ماشین های خط کشی رنگ گرم ترافیکی

به دلیل استفاده بسیار هر روز به فروش در تراز بالاتر اقدام می نماید. این رنگ ها در علائم راهنمایی رانندگی و خط‌ کشی بسیار پر کاربرد می باشند. رنگ ترافیکی تک جزیی از دسته رنگ های سرد می باشد که بسیار به استفاده از این محصولات توصیه می گردد. کاربرد رنگ ترافیکی برای علائم هشدار ها و خط کشی ها و جاده ها و خیابان ها می باشد. فروشنده رنگ باید به فروش بیش تری بپردازد. زیرا موارد مصرفی بسیاری برای این رنگ ها می باشد.

به خاطر اینکه این رنگ ها کیفیت بیشتری داشته باشند، باید از تینر های با کیفیت و ماندگاری بالایی استفاده نمود و باید تا حد امکان از تینرها در سطح کمتری استفاده کرد. این شرکت بهترین و با کیفیت ترین رنگ های ترافیکی را به متقاضیان ارائه می ‌دهد. تمامی این رنگ ها قابلیت ماندگاری بالایی را دارا هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما