شرکت تولید رنگ اکریلیک پایه حلال

شرکت تولید رنگ اکریلیک پایه حلال اقدام به عرضه این رنگ بسیار با کیفیت کرده است و آن را در حجم های مختلف و به انواع بسته بندی ارائه می کند و از خریداران زیادی برخوردار می باشد. این مراکز انواع این رنگ اکریلیک را در بسته بندی صادراتی به خریداران و صادر کنندگان این رنگ را ارائه کرده همچنین نرخ ارائه این رنگ ویژه را کمترین مقدار ممکن در نظر گرفته تا سود حاصل از صادرات و تجارت آن برای خریداران مناسب باشد.

شرکت تولید رنگ اکریلیک پایه حلال

ترکیبات رنگ اکریلیک پایه حلال

ترکیبات رنگ اکریلیک پایه حلال

ترکیبات رنگ اکریلیک پایه حلال نوعی رنگ ساختمانی است که قدمت کمتری نسبت به رنگ پلاستیکی و رنگ روغن دارد. در واقع این رنگ نسل جدیدی از رنگ های ساختمانی است که هم از ویژگی های رنگ های پلاستیکی و هم از روغن برخوردار است. رنگ های اکریلیک بر اساس رزین های اکریلیک و در دو نوع پایه آب و پایه حلال (حلال نفت) ساخته می شوند. رنگ های اکریلیک از نوع پایه آب دارای سرعت خشک شدن بالایی نیستند  اما در مقایسه با رنگ های اکریلیک پایه حلال سرعت خشک شدن بالایی دارند .

مهمترین ویژگی رنگهای اکریلیک  پایه اب عدم استفاده از مواد مضر و حلالهای آلی است که این نوع رنگ را کاملاً با محیط سازگار می کند. رنگ های اکریلیک یکی از با کیفیت ترین رنگ های ساختمانی بر پایه آب است که با فرمول جدید با علامت استاندارد ساخته می شود. این محصولات در انواع مختلف با ویژگی های منحصر به فرد تولید می شوند و برای رنگ آمیزی سطوح داخلی و نمای خارجی ساختمان مناسب هستند. ترکیبات رنگ اکریلیک بوی بسیار کمی دارند، بنابراین برای نقاشی مکان هایی مانند بیمارستان ها انتخاب خوبی است. در ادامه انواع این محصولات و ویژگی های آنها را معرفی خواهیم کرد.

 

ویژگی های خاص رنگ اکریلیک پایه حلال

  • این رنگ ها سریع خشک هستند.
  • رنگ اکریلیک پایه حلال به دلیل وجود حلال های ویژه نفتی برای محیط زیست مضر هستند.
  • رنگ های اکریلیک پایه حلال در حل حاضر مقاومت مکانیکی خوبی از خود به نمایش می گذارند.
  • نمونه استفاده رنگ های اکریلیک پایه حلال استفاده از اونها در خط کشی جاده ها و اسفالت و خط کشی های عمومی است
  • رنگ های اکریلیک پایه حلال انواع مختلفی در بازار دارند یه نمونه از این رنگ ها ی اکریلیک به عنوان ترمیم کننده و مقاوم  روی لل.له های پایپینگ در شرکت های نفت استفاده می شود. که بسیار مقاوم و ماندگار است.

فروشنده رنگ اکریلیک پایه حلال

فروشنده رنگ اکریلیک پایه حلال

فروشنده رنگ اکریلیک پایه حلال اعلا درجه یک ترین محصولات تولیدی را عرضه می کند. این شرکت به دلیل فروش مستقیم رنگ اکریلیک پایه حلال امکان خرید بدون واسطه را فراهم کرده است، تا خریداران بتوانند این محصول را به قیمت مناسبی خریداری نمایند. جهت استفاده از این فرصت می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. قیمت رنگ اکریلیک برای انواع مختلف مات و نیمه براق متفاوت است. رنگ های اکریلیک پایه حلال بیشتر برای محیطی که برای کف بتنی  مناسب باشه استفاده می کنند. درصورتی که کف بتنی و سوله های بتنی داشتید و نیاز به رنگ امیزی بود با ایمن رنگ تاپ مشورت بگیرید.

رنگ های اکریلیک فروشنده با کیفیت عالی تولید می شوند و برای رنگ آمیزی سطوح مختلف ساختمان استفاده می شوند. یک مزیت مهم فروشنده رنگ اکریلیک را می توان پایه آب آنها دانست، زیرا به دلیل کمبود حلالهای نفتی در ساختار آن، کاملاً با محیط سازگار است. فروش رنگ اکریلیک از طریق گروه بازرگانی ایمن رنگ تاپ  انجام می شود. برای ثبت سفارش می توانید با کارشناسان واحد فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما