رنگ ساختمانی ترافیک و کاربرد ان

ایا میتوان به رنگ ترافیکی ساختمانی هم گفت ؟ ایا از خصوصیات رنگ ترافیکی اشنائی دارید؟ رنگ ساختمانی ترافیک هم داریم ؟ در ادامه با خصوصیات رنگ ترافیکی و فرق ان با رنگ ساختمانی اشنا می شوید و کاربردهای رنگ ترافیک را می دانید .

رنگ ساختمانی ترافیک

اگر به معنای واقعی بخواهیم تعریف کنیم اصلا ما رنگ ساختمانی نمی شناسیم که با رنگ ترافیکی سنخیتی داشته باشد ولی رزین های رنگ های اکریلیک با رنگ های ساختمانی یکی هستند ولی نمیشه گفت کاربرد انها یکی است .چرا که اگر به عنوان مثال رنگ ترافیکی را روی دیوار اجرا کنیم به خاطر جرم حجمی زیاد شره ای می شود و یا این رنگ حالت ماتی داشته و زیبایئی چندانی روی دیوار بوجود نمی اید . یا اگر از رنگ ساختمانی به عنوان رنگ روی کف اجرا کنیم اصلا دوامی در مقابل بارگذاری نخواهد داشت.

کاربرد رنگ ترافیک در کف ساختمان

رنگ ترفیکی سرد اکریلیک یکی از رنگ های ارزان و مناسب برای کف ساختمان می باشد چرا که مقاومت و دوام این رنگ بعد ازرنگ های اپوکسی زبانزد بوده و می توان منظره ی زیبائی را برای کف سالن پارکینگ خود خلق کنید. این رنگ را می توان دریک لایه کمتر از نیم میلی متر هم اجرا کرد ولی دوام و قیمت اجرا و تمام شده ان کمتر از یک پنجم یک رنگ اپوکسی سه لایه است انهایی که دنبال ارزانی می گردید از این رنگ در کف سالن های خود استفاده کنید.

مزایای رنگ ترافیکی سرد برای کف ساختمان

  • قیمت تمام شده ان نسبت به کف پوش ها ی دیگر کم است.
  • سرخوردگی تردد کنند گان کم است .
  • با ضخامت کمتر از نیم میلی متر قدرت و استحکام زیادی دارد.
  • در مقابل خراش و اسیب دیدگی مقاوم است.
  • براحتی می توان محل اسیب دیده را ترمیم کرد.
  • قابلیت شستشو هم وجود دارد .
  • می توان با پوشش لاک مخصوص روی ان کثیف شدن ان را به حداقل رساند.

حالا به معنای واقعی رنگ ساختمانی ترافیک داریم یا نه ؟ برای اگاهی از قیمت رنگ ترافیکی و خرید عمده ان به ما زنگ بزنید و با ما باشید و مشاوره بگیرید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما