رنگ خط کشی پارکینگ قیمت مناسب

ایا از کشمکش بین همسایگان برای جداسازی و تفکیک خودروها در پارکینگ رنج می برید ؟ امکان فروش رنگ های مختلف خط کشی پارکینگ های اسفالتی و سنگی و یا سطوح صاف اپوکسی با قیمت مناسب و مقاومت عالی و قابل شستشو در سایت ایمن رنگ تاپ ایجاد شده است . برای راهنمایی های بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید. قطعا سعی داریم بهترین رنگ خط کشی پارکینگ  و مناسب ترین  قیمت را باتوجه به کاربرد ان برای شما فراهم کنیم.

خط کشی پارکینگ

رنگ خط کشی پارکینگ

با توجه به گستردگی و افزایش منازل مسکونی میل به جداسازی پارکینگ وسایل نقلیه جهت منظم شدن رفت و امد و جلوگیری از کشمکش همسایگان زیاد می شود. بنابراین می طلبد که بهترین رنگ خط کشی پارکنیگ و مناسب ترین ان از لحاظ قیمت فراهم شود. ما همواره جهت رضایت حال مشتریان تلاش کردیم که مناسب ترین رنگ را از لحاظ کیفی برای سطوح مختلف اسفالتی و بتنی و سنگی و… برای مشتریان  فراهم کنیم .

 خط کشی پارکینگ

مناسب ترین رنگ خط کشی پارکینگ

  • برای سطوح اسفالتی رنگ ترافیکی سرد تک جزئی و دوجزئی مناسب است.
  • برای سطوح سنگی و موزائیکی در محیط های روباز رنگ پلی یورتان مناسب است .
  • برای سطوح صاف و سیقلی مانند  روی کف پوش های اپوکسی و سطوح سنگی داخل بیمارستانها رنگ اپوکسی مناسب است.
  • توجه داشته باشید رنگ های اپوکسی  در طولانی مدت با اسفالت واکنش داده و بلند می شوند.

خط کشی پارکینگ

قیمت رنگ خط کشی پارکنیگی

قیمت رنگ ترافیکی سرد تک جزئی از رنگ دوجزئی ارزانتر است ولی دوام ان از رنگ ترافیکی دوجزئی کمتر است. و هردوی اینها مناسب سطوح اسفالتی است. قیمت رنگ اپوکسی  و پلی یورتان تقریبا برای هر کیلو از رنگ های ترافیکی سرد گرانتر و دوام زیادتری نسبت به انها دارد.با توجه به اینها می توان یاد اور شد که هریک از این رنگ ها مزایا و معایب خاص خود را دارند . برای تهیه رنگ مناسب خط کشی پارکینگ با قیمت درب کارخانه با ما ارتباط بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما