خرید گلاسبید با خیال اسوده همین حالا

خریداران محترم گلاسبید نگران تامین گلسبید خود  نباشید ، خرید گلاسبید ترافیکی ، بلاستینگ و.. را با خیال اسوده در کنار ما تجربه کنید. همین حالا تماس بگیرید ما محدودیتی برای مشتریان عزیز قائل نیستیم.از جمله نکاتی که در اینجا مطرح می شود بحث کیفیت و کمیت دانه های شیشه ای است . لذا برای بررسی چگونگی ارسال و دریافت و خرید گلاسبید به سایت ما مراجعه نمایید.

خرید گلاسبید

خرید گلاسبید همین حالا

مشتریان محترم صادراتی و داخلی برای دریافت نمونه گلاسبید و ازمایش ان می توانید درخواست دهید. سفارش شما در اسرع وقت پی گیری و نمونه برای شما ارسال می گردد. جهت سفارش انبوه و عمده ویژه صادرات و مصارف ترافیکی و سند بلاست درخواست های خود را با ما در میان بگذارید. هر حجمی را برای شما تامین می کنیم.

مرحله اول تولید گلاسبید یا دانه های شیشه ای

از پودر شیشه ی 500 تا 710 میکرون و از 300 تا 500 میکرون برای تولید گلاسبید استفاده می شود.ابتدا بعد از سرند و تفکیک ضایعات متفرقه برای تولید پودر شیشه ، ابتدا ضایعات خریداری شده درمحل کارخانه تخلیه می شود. این ضایعات شیشه فقط شامل جام به رنگ سفید می باشد که از شیشه های رنگی و رفلکس و هرنوع شیشه ای غیر از شیشهی جام سفید استفاده نمی شود.سپس این ضایعات توسط رندی با سایز 8 میلی متر سرند شده تا هرگونه خاک یا ضایعات کوچکتر ازاین سایز جداسازی شود.پگس بر روی تسمه نقاله هرگونه ضایعات متفرقه از قبیل سنگ اهن چوب کاغذ و یا شیشه رنگی احتمالی از ان تفکیک می شود.به گونه ای که فقط و فقط شیشه سفید بدون رنگ به سمت سنگ شکن جهت خردایش هدایت می شود.

خرید گلاسبید

مرحله دوم تولید گلاسبید

مرحله دوم تولید گلاسبید خردایش و سایز بندی است.در این مرحله ضایعات خالص شیشه ی سفید توسط سنگ شکن اسیاب می شود.تا به سایز دلخواه برسد.همزمان با خردایش و به جهت جلو گیری از ایجاد گرد و غبار در محیط ، توسط مکنده بسیار قوی گرد و غبار حاصل از خرد شدن شیشه درسیلوی جداگانه ای ذخیره شده که به پودر زیر فیلتر یا همان ریزترین سایز پودر شیشه یعنی 1تا 125 میکرون شناخته می شود.

مرحله سوم تولید دانه های شیشه ای یا گلاسبید

پودر شیشه در فاز اول بصورت پود شده و در چندین سایز مختلف تقسیم بندی می شود. و تحت عملیات حرارتی تغییر شکل داده و کاملا به صورت کروی در می اید. که این محصول به نام گلاسبید شناخته می شود.بنابراین گلاسبید نیز همانند پودر شیشه به سایز های مختلف تقسیم بندی می شود. که از سایز 1 تا 1200  میکرون نیز می توانید خرید کنید.

خرید گلاسبید

بهترین گلاسبید  و دانه های شیشه ای

  • بدون حباب و شکستگی با شد.
  • داری درجه  سختی قابل  باشد.
  • دانه بندی ان برای هر نوع استانداردی قابل فبول باشد.
  • استاندارد ملی ایران به شماره 10547 و 8040 را داشته باشد.
  • استاندارد اروپا و EN1424 وEN1423 اروپا را پوشش دهد.
  • کلوخه شدن در افتاب در ان دیده نشود.
  • سیال و روان بوده و برای هر کاری استاندارد باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما