خرید رنگ مخصوص خط کشی خیابان روی اسفالت

برای خرید رنگ مخصوص خط کشی خیابان روی آسفالت از مراکز متفرقه فروش رنگ خط کشی عجله نکنید. این رنگ ها بسیار گران هستند و اگر خدای ناکرده در خرید آن ها اشتباه کنید کلی هزینه اشتباهی را باید پرداخت کنید. این رنگ ها را باید از جاهایی تهیه کنید که پشتیبانی دارند و در صورت هر گونه مغایرت جنس با کیفیت و قیمت پاسخ گو خواهند بود. در ادامه شما را با ویژگی های بیشتر این نمونه رنگ ها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

خرید رنگ مخصوص خط کشی خیابان روی اسفالت

معرفی انواع رنگ مخصوص خط کشی خیابان

معرفی انواع رنگ مخصوص خط کشی خیابان

همان طور که می دانیم متخصصان برای خط کشی خیابان ها باید از رنگ های مناسبی استفاده کنند. چرا که این خط کشی ها در برابر باران و آب زیاد نباید به راحتی واکنش نشان بدهند و از بین بروند. باید ماندگاری طولانی تری داشته باشند تا بتواند جواب این خیابان های پر تردد را بدهند.

به رنگ های مخصوص خیابان رنگ های ترافیکی هم می گویند. اما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که این رنگ ها باید چه خصوصیات دیگری داشته باشند و اصلا تفاوت این رنگ ها با سایر رنگ هایی که برای منزل و جاهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد چه چیزی می تواند باشد؟ بله درست است. این رنگ ها باید در برابر باران و آب دوام زیادی داشته باشند و بتوانند گرما را تحمل کنند. این رنگ ها انواع مختلفی دارند. به طور مثال:

  1. رنگ های سرد: این رنگ ها برای جاهایی استفاده می شود که نیاز داشته باشد تکه تکه شوند. مثلا برای قسمت های خط عابر پیاده که به این شرح رنگ بندی شده اند را از این رنگ ها استفاده کرده اند. اما این رنگ ها برای همه جا نمی توانند استفاده شوند. بلکه برای قسمت های مختلف خیابان رنگ های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با بقیه رنگ ها هم آشنا خواهیم شد.
  2. رنگ های گرم: این رنگ ها زود خشک می شوند. و اصولا برای جاهایی مورد استفاده قرار می گیرند که مانند بزرگراه ها بسیار طویل هستند و اگر قرار باشد که کلی منتظر باشند که پس از استفاده خشک شوند به هیچ عنوان زمان کمی را نباید تحمل کنند. این رنگ نیاز در زمان مورد نیاز خشک شده و با ضخامت های بالای 1500 اجرا می شود . حداکثر ضخامت قابل قبول برای این نوع رنگ ها ی گرم ترافیکی 6000 میکرون برای لرزاننده ها استفاده می شود
  3. در کنار این رنگ ها رنگ های چند جزئی استفاده می شوند که خیلی سریع می چسبند و برای روی بتن و یا آسفالت های خیابان مورد استفاده قرار می گیرند و گلی هم از لحاظ کارایی عالی هستند. وماندگاری بالای 18 ماه دارند البته به شرطی که خوب  و با ضخامت قابل قبول اجرا شوند

عمده فروشی رنگ مخصوص خط کشی خیابان

عمده فروشی رنگ مخصوص خط کشی خیابان

عمده فروشی رنگ مخصوص خط کشی خیابان این رنگ ها را با قیمت کم به بازار عرضه می کند اما توجه داشته باشید که دلیل این قیمت منصفانه کم بودن کیفیت نیست بلکه حذف واسطه های کلی و جزئی در خرید رنگ خط کشی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما