خرید رنگ اپوکسی نقره ای با هاردنر

رنگ اپوکسی نقره ای همراه با هاردنر آن تولید و به فروش می رسد. رنگ اپوکسی طی واکنشی که بین رزین اپوکساید و پلی آمید یا پلی آمین به عنوان هاردنر اتفاق می افتد ایجاد می شود. 

خرید رنگ اپوکسی نقره ای با هاردنر

انواع رنگ اپوکسی نقره ای صدفی

انواع رنگ اپوکسی نقره ای صدفی

رنگ های اپوکسی دارای طیف رنگی گسترده ای می باشند. رنگ اپوکسی صدفی نقره ای یکی از این اقلام است که متقاضیان خاص خود را دارا می باشد. به طور کلی رنگ اپوکسی دارای انواع مختلفی است که در ادامه به آن می پردازیم. 

  • رنگ اپوکسی پلی آمید: این نوع از رنگ اپوکسی پایداری بهتری در برابر آب و مناطق مرطوب دارا می باشد. همچنین دارای فیلم انعطاف پذیرتری است و روی سطح دارای چسبندگی بهتری می باشد. در حالی که مقاومت عمومی کمتری دارد.
  • رنگ اپوکسی پلی آمین: اپوکسی پلی آمین دارای پایداری بهتری در برابر انواع مواد شیمیایی شامل قلیا ها، اسید های ضعیف، فرآورده های نفتی و حلال ها دارا می باشد. 

همچنین بر اساس کاربرد این رنگ ها دارای دسته بندی دیگری هستند که شامل موارد زیر می شود. 

  • پرایمر ضد خوردگی: این نوع اپوکسی خود دارای 8 گروه می باشد که شامل، پرایمر اپوکسی بتن، پرایمر زینک ریچ اپوکسی دو جزئی، پرایمر زینک ریچ اپوکسی سه جزئی، پرایمر زینک فسفات اپوکسی، پرایمر زینک کرومات اپوکسی، پرایمر اپوکسی ضد زنگ،پرایمر کولتار اپوکسی و پرایمر اپوکسی فنولیک می شود. 
  • اپوکسی میانی: این گروه نیز دارای 7 مورد است که شامل اپوکسی پلی آمید MIO، اپوکسی پلی آمید، اپوکسی پلی آمید HIGH BUILD، اپوکسی پلی آمید مات ویژه دیوار بتنی، اپوکسی پلی آمین، اپوکسی پلی آمید ویژه آب آشامیدنی و اپوکسی پلی آمین ویژه آب آشامیدنی است. 
  • اپوکسی رویه: اپوکسی رویه خود به 8 نوع تقسیم می شود که شامل اپوکسی پلی آمید (دارای طیف مات، نیمه براق و براق)، اپوکسی پلی آمید ویژه دیوار بتنی، اپوکسی پلی آمید ویژه آب آشامیدنی، اپوکسی پلی آمین، اپوکسی پلی آمین GLASS FLAKE، اپوکسی فنولیک، اپوکسی پلی آمین ویژه آب آَشامیدنی و لاک های اپوکسی پلی آمین می باشد. 

مرکز پخش رنگ اپوکسی کیلویی

مرکز پخش رنگ اپوکسی کیلویی

رنگ های اپوکسی به دو صورت کیلویی و بسته بندی شده به فروش می رسد. اما خرید کیلویی این محصولات از نظر قیمتی به صرفه تر می باشد. این مجموعه یکی از مراکز پخش انواع رنگ اپوکسی می باشد و فروش خود را بدون محدودیت در سر تا سر کشور انجام می دهد. 
این مجموعه دارای تنوع بی نظیری در خصوص انواع رنگ اپوکسی می باشد و این محصولات را به دو صورت رنگ اپوکسی کیلویی و بسته بندی شده به فروش می رساند. به این منظور برای خرید می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.
همچنین می توانند از همکاران ما در صورت داشتن هر گونه سوال جهت خرید بهتر مشاوره و راهنمایی دریافت نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما