خرید بی واسطه رنگ زینک ریچ اپوکسی

خرید بی واسطه رنگ زینک ریچ اپوکسی از این مجموعه فروش موجب خرید ارزان قیمت می گردد، به همین دلیل هم امروزه بیشتر فروشندگان رنگ برای خرید این محصول به این مجموعه فروش مراجعه می‌کنند و خرید خود را به صورت عمده و با نرخ مناسب انجام می‌دهند.

در نمایندگی های مجاز فروش رنگ زینک ریچ شما میتوانید این محصولات را با برندهای مختلف مشاهده نموده و اقدام به خرید محصول مورد نظر خود با کیفیت بالا و قیمت مناسب نمایید. نمونه های گوناگون از رنگ های زینک ریچ در این مراکز هم از برندهای ایرانی و هم از برندهای خارجی موجود هستند.

خرید بی واسطه رنگ زینک ریچ اپوکسی

انواع رنگ اپوکسی زینک ریچ

انواع رنگ اپوکسی زینک ریچ

انواع رنگ اپوکسی زینک به صورت یک جزئی و دو جزئی هستند که هر کدام از لحاظ کیفیت و مقاومت با یکدیگر متفاوت می ‌باشند. به‌طور کلی باید بدانید که در ترکیبات این رنگ ها از پلی آمید های مرغوب استفاده می‌شود و به دلیل اینکه این محصولات بدون حلال می ‌باشند، جزء رنگهایی با کیفیت با ماندگاری بالا هستند.

این نمونه از محصولات که دارای هاردنر پلی آمید هستند و مقاومت زیادی هم در برابر خوردگی دارند، به همین دلیل می ‌توان در تولید کالاهای متعدد از آنها استفاده نمود. این گونه رنگ ها برای رنگ آمیزی کشتی ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، به این خاطر که مقاومت بدنه کشتی ها را درون آب های با نمک زیاد بیشتر می نمایند.

همچنین این نوع رنگ های اپوکسی معمولاً با استفاده از پرایمر ها کالاهای مختلف را تحت پوشش قرار می دهند و به تنهایی امکان پوشش دهی سطوح را ندارند، پس به هنگام استفاده از این محصولات به این نکته نیز دقت نمایید‌ این کالاها میزان چسبندگی بالایی داشته و مقاومت مکانیکی بسیار زیادی هم در مقابل نفوذ آب دارند.

پخش کننده عمده رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات

پخش کننده عمده رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات

رنگ اپوکسی خط کشی از نمونه‌ های رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات می باشد که برای خط کشی معابر و خیابان ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نمونه از رنگ ها که بیشتر بر روی آسفالت مورد استفاده قرار می‌ گیرند جزو کالاهایی هستند که مقاومت زیادی در برابر عوامل جوی مختلف دارند‌. پخش کنندگان عمده این رنگ ها با مراجعه به مراکز تولیدی بهترین نمونه از این کالاها را در حجم زیاد خریداری نموده و با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

بنابراین خریداران عمده رنگ زینک می‌توانند با مراجعه به پخش کنندگان اصلی این محصولات، برندهای مختلف از این محصول را با ابعاد گوناگون و وزن های متعدد مشاهده نمایید و بر اساس نوع نیاز خود اقدام به خرید این رنگ ها کنند. نمونه های برتر از این کالا که توسط تولیدکنندگان به صورت عمده تولید می ‌شوند هم به بازار داخلی و هم به بازار بین المللی عرضه می گردند. صادرات انواع گوناگون از رنگ های زینک ریچ بسیار پر رونق می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما