خرید انواع گلسبید ویژه صادراتی

شرکت ایمن رنگ تاپ افتخار دارد خرید و فروش انواع گلسبید را برای صادر کنندگان محترم و علاقه مندان به حوزه ی دانه های شیشه ای فراهم اورده است. گلس بید (glass beads) در کلاس A و کلاس B وتیپ A و تیپ B مطابق استاندارد.گلس بید glass beads در کلاس A و کلاس B وتیپ A و تیپ B مطابق استاندارد BS 6088-1981 و-1423EN 1998 در دانه بندی و مش های مختلف و غیره برای کاربردهای متنوع اماده تحویل به مشتریان محترم هستیم.

خرید گلسبید

خرید گلسبید برای صادرات

فروش گلسبید برای رنگ سازی و اسیابهای صنعتی و شات بلاستینگ و تمیز کاری سطوح و صنعت حفاری و کاربرد ان  رنگ های ترافیکی  جاده ای  اماده تحویل به مشتریان محترم می باشیم.قبل از در خواست نمونه نوع استاندارد مورد نیاز و دانه بندی را  مشخص نمایید تا وقفه ای در تحویل نمونه بوجود نیاید .حتی در مواردی که برا بلاستینگ می خواهید نوع پاشش روی اجسام را مشخص کنید که روش سند بلاست کردن شما به صورت تر یا خشک است.

خرید گلسبید
کاربرد گلسبید در رنگ خط کشی اکستروژن

انواع گلسبید

در زیر نمونه هایی از گلسبید با کاربردهای متنوع را ارائه می دهیم. که طبق هر استانداردی می خواهید می توانید نمونه هایی های مختلف را در خواست دهید. تا نمونه برای شما ارسال شود. با توجه به اپلیکیشن های مختلف قیمت ها نیز متفاوت می گردد. حتی در این نمونه ها می توان با اضافه یا  کم کردن مواد اولیه کیفیت های متفاوتی خلق نمود.در واقع سختی و ضریب شکست و مقاومت در برابر اب و سایر خصوصیات ان قابل تغییر است.

خرید گلسبید

خرید گلسبید یا پودر شیشه؟

  •   گلسبید تحت عملیات سورتینگ و جدا سازی پودر شیشه و گرم کردن ان  به وجود می اید.
  • پودر شیشه در ساخت از نوعی اسفالت که در ان از خرد شیشه استفاده می شود.
  • تولید موادی از قبیل کاشی و اجر رسی و پانل های دیوار و سنگ بنا از پودر شیشه استفاده می شود.
  • برای تهیه شن مصنوعی در سواحل از پودر شیشه استفاده می شود.
  • در تهیه شیشه های هنری از پودر شیشه استفاده می شود.
  • در دکوراسیون از گلسبید یا دانه های شیشه ای کروی با دانه بندی بالای 1000 میکرون استفاده می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما