خرید آنلاین رنگ ترافیکی سفید

رنگ ترافیکی سفید یکی از رنگ های کاربردی و پرمصرف‌ به شمار می آید که برای خط کشی خیابان ها و جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد و دارای انواع مختلفی است. در حال حاضر کارخانه رنگ ترافیکی، این محصول باکیفیت را با بهره وری از ترکیبات و مواد اولیه درجه یک تولید نموده و در بسته های متنوع و استاندارد‌ در بازار های داخلی و خارجی ارائه می نماید؛ همچنین امکان خرید آنلاین آن را از طریق همین سایت بوجود آورده است.

خرید آنلاین رنگ ترافیکی سفید

بررسی ماندگاری رنگ ترافیکی تک جزئی

بررسی ماندگاری رنگ ترافیکی تک جزئی

رنگ ترافیکی یکی از ابزارهای مهم برای برقراری ایمنی در راه و جاده به حساب می آید که می تواند محدوده های خاص تردد را مشخص کند. این رنگ قابلیت دید راحت داشته و راه را مشخص می کند که حتی در شب نیز بازتاب بسیار بالایی دارد. این محصول در چند نوع نوع تک جزئی ، دو جزئی و سه جزئی است. معمولا در خیابان ها به دلیل قدرت خشک شدن بیشتر و ماندگاری بالاتر، از رنگ های تک جزئی استفاده می شود.

ماندگاری این رنگ به گونه ای بوده که در برابر نور خورشید تغییر رنگ نداده، کمرنگ نمی شود، در برابر عوامل جوی دچار رنگ پریدگی نشده و سالیان طولانی بدون تغییر باقی خواهد ماند. از آنجا که در خیابان ها ماشین مدام رفت و آمد می کند، سایش لاستیک با رنگ ممکن است، رنگ را از بین ببرد از این رو رنگهای تک جزئی استفاده می شود که ماندگاری بالایی دارد.

رنگ ترافیکی سه جزئی جهت اختلاط اجزای رنگ و اعمال آن نیاز به دمای بالا ندارد و با تابش خورشید و گرما به آن باز شفافیت خود را حفظ می کند این رنگ در برابر حرکت زیاد نیز مقاومت بالایی دارد همان طور که می دانید ماشین ها با سرعت بالایی از روی آن عبور می کند.

این نوع رنگ ها بر پایه آب هستند یعنی با آب حل می‌شوند و به غلظت مناسبی می‌رسند و مهمتر از همه این که خیلی زود خشک می شوند و بوی بدی را ندارند و می توان در همان ساعت بعد از زنگ از این محصول استفاده نمود.

توزیع بی واسطه رنگ ترافیکی درجه 1

توزیع بی واسطه رنگ ترافیکی درجه 1

رنگ ترافیکی درجه یک در فروشگاه های اینترنتی معتبر به صورت مستقیم و بدون واسطه توزیع می شود که با خرید آنلاین تخفیفاتی برای شما در نظر گرفته شده است و به علت اینکه هیچ واسطه ای در میان نیست، قیمت بسیار مناسب است و از نظر اقتصادی امکان خرید برای همه افراد وجود دارد.

به شما این اطمینان را خواهیم داد که با خرید این محصول پشیمان نخواهید شد بلکه خریدهای بعدی خود را دوباره از این طریق انجام می دهید. شما می‌توانید جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند و خدمات را به صورت ۲۴ ساعته و همه روزه انجام می‌شود. هدف ما این است که به رضایت شما عزیزان برسیم و افتخار بزرگی را به دست آوریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما