خرید آنلاین رنگ اپوکسی با قیمت مناسب

فروش به صورت اینترنتی و خرید انلاین رنگ اپوکسی با قیمت مناسب و ارزان و منصفانه در گروه شرکت های اراد انجام می گیرد جهت بررسی قیمت رنگ اپوکسی و اشنایی با خصوصیات این رنگ پر کاربرد در صنعت به سایت فروشگاه رنگ اپوکسی ایمن رنگ تاپ سر بزنیدو این رنگ را به قیمت درب کارخانه و به صورت عمده خریداری کنید.

اشنایی و معرفی رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی را براساس نوع سخت کننده ان به دو دسته پلی امید و پلی امین تقسیم می کنند و معمولا رنگ های اپوکسی با هاردنر پلی امید عمدتا مقاومت مناسب در شرایط جوی دارند و رنگ های پلی امین مقاوم در برابر عوامل شیمیایی هستند . این رنگ به دلیل چسبندگی خوب بر روی طیف وسیعی از سطوح از جمله انواع فلزات و چوب و سیمان و سفال و مقاومت فیزیکی و شیمیایی انها و گستره وسیع کاربرد این پوشش ها را  سبب گردیده است.  و این رنگ ها به عنوان کف پوش سالن های سرپوشیده و منازل و کارخانه های تولیدی در حال حاضر استفاده می شوند که تنوع رنگی انها و دوام بیش از 15 تا 20 سال ان باعث شد است که طرفداران زیادی پیدا کنند.

خرید انلاین رنگ اپوکسی

انواع رنگ اپوکسی

  • پرایمر اپوکسی یا پر کننده یا سیلر ها که دارای پیگمنت های ضد خورذگی ، مانند اکسید اهن و فسفات روی و کرومات روی و پودر روی هستند.
  • لایه میانی اپوکسی جهت تقویت پوشش رویه و استر بکار می رود
  • رنگ رویه اپوکسی برای حفاظت از سازهای مختلف مانند مخزن ها و سازه های دریای و فلزی و عرشه های کشتی ها و ادوات کشتی و خظوط لوله ها استفاده می شود.

نکته :

یک سیستم یکپارچه اپوکسی که دارای استر و میانی و رویه می باشد بیشتر از سایر سیستم ها مقاومت نشان می دهد. خرید انلاین رنگ اپوکسی استر و میانه و  رویه و  به صورت عمده با ما تجربه کنید .ما اماده مشاوره به شما دوستان هستیم .

خرید انلاین رنگ اپوکسی

مزایا و ویژگی های رنگ اپوکسی  که در هنگام خرید بشناسیم

  1. رنگ اپوکسی را به عنوان کف پوش استفاده می شود که می تواند مقاوم دربرابر نیروهای مکانیکی مانند فشار و ضربه و سایش باشد
  2. این رنگ به عنوان روکش صنعتی که در معرض نفوذ اب و همچنین عدم وجود گرد و غبار  قرار می گیرد مهم است.
  3. این رنگ برای روکش ها و لوله ها یی که در معرض خوردگی و اسیب های ناشی از اسید ها و قلیاها یا بازها و روغن ها و نمک ها و و حلال ها و مشتقات نفتی قرار می گیرد فوق العاد عالی است.
  4. رنگ اپوکسی برای سطوحی که در معرض جریان های الکتریکی قرار داشته و عایق بودن سطح حائز اهمیت دارد کاربرد دارد .

خرید انلاین رنگ اپوکسی

خرید انلاین رنگ اپوکسی پلی امید با قیمت مناسب

این رنگ که بر پایه رزین اپوکسی و هتاردنر پلی امید طراحی گردیده است مقاومت شیمیایی و سایشی و مکانیکی و ضربه ای ان از اهمیت فوق العاده ای بر خوردار است استفاده از این رنگ برای مکانهایی که در معرض افتاب قرار دارند توصیه نمی شود. این رنگ به صورت دوجزء بوده و دارای انواع فام رنگی می باشد و ضخامت پیشنهادی این رنگ 70 میکرون می باشد در هنگام اجرا مقداری تینر هم به ان می افزایدن تا به ویسکوزیته ی پاشش برسد. در حال حاضر خرید انلاین رنگ اپوکسی پلی امید را با قیمت منصفانه و مناسب با ما تجربه کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما