تولید کنندگان عمده رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی یکی از رنگ های کاربردی و پرمصرف‌ به شمار می آید که برای خط کشی خیابان ها و جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد و دارای انواع مختلفی است. در حال حاضر تولید کنندگان عمده، رنگ ترافیکی باکیفیت را با بهره وری از ترکیبات و مواد اولیه درجه یک تولید نموده و در بسته های متنوع و استاندارد‌ در بازار های داخلی و خارجی ارائه می نماید.

تولید کنندگان عمده رنگ ترافیکی

مشخصات بهترین نوع رنگ ترافیکی تک جزئی

مشخصات بهترین نوع رنگ ترافیکی تک جزئی

رنگ ترافیکی گرم در خیابان و جاده های درون شهری و برون شهری و همچنین مکان های پر تردد مانند بزرگراه ها استفاده می شود. مهمترین کاربرد این رنگ مشخص کردن مسیر و علائم زمینی ترافیک می باشد و به رنگ ترافیک محوری، رنگ ترافیک جدولی و رنگ ترافیک عابر پیاده تقسیم می شود.

رنگ ترافیکی بر پایه رزین های اکریلیک و ترموپلاست می باشد و از مقاومت سایشی و مکانیکی خوبی برخوردار بوده و انعطاف پذیری بسیار بالایی در شرایط مختلف دارد. این رنگ مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و شرایط اقلیمی بالا با بتن دارد. و برای علامت گذاری و راهنمایی رانندگان و عابرین پیاده انجام می شود.

رنگ ترافیکی گرم قابلیت خشک شدن سریع را داشته و برای خط کشی مسیر های پر تردد مانند بزرگ راه ها و آزاد راه ها استفاده می شود. مهمترین تفاوت رنگ ترافیکی گرم و سرد این است که رنگ های گرم برگشت پذیر هستند و بعد از خشک شدن در صورت حرارت دیدن گرم شده و مجدد ذوب می شود به حالت مایع در می آیند. رنگ ترافیک گرم در انواع مختلف می باشد از جمله:

  • رنگ های ترافیکی هیدروکربنی
  • رنگ های ترافیکی آلکیدی
  • رنگ های ترافیکی اپوکسی

فروشندگان عمده رنگ ترافیکی قم

فروشندگان عمده رنگ ترافیکی قم

امروزه مرکز فروش رنگ ترافیکی قم این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت کلی و یا جزیی در اختیار مشتریان قرار می دهد که با توجه به کیفیت درجه یک و کاربرد فراوان استقبال خوبی از خرید آن نشان داده می شود و اکثر متقاضیان این رنگ را به شکل کلی و با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه تهیه می کنند، فروش رنگ باکیفیت توسط مراکز معتبر فروش و توزیع کنندگان در سراسر کشور در حال انجام می باشد که بسیاری از خریداران عمده به صورت مستقیم به آنها مراجعه نموده و این محصول را با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل خریداری می کنند و از پرداخت هزینه های اضافی نیز پیشگیری می شود.

این روز ها رنگ ترافیکی سبز در شرکت های تولیدی معتبر به صورت کاملا استاندارد و با استفاده از پیشرفته ترین فرمولاسیون تولید می شود و پس از آماده شدن در بسته های مناسب و استاندارد و در اوزان مختلف در بازار های داخلی و خارجی عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما