تولید و فروش رنگ های ترافیک درتهران

خط کشی روشی ارزان قیمت برای اطلاع دادن به رانندگان است. اگر بتوانیم روشنایی کافی برای معابر فراهم کنیم ،نیاز به خط کشی نداریم.ولی هزینه ی زیادی باید پرداخت کنیم .فروش ویژه رنگ های ترافیک در تهران برای پایان سال 97و و اغازسال 98 شروع شد. قیمت ها از 13000 تومان هرکیلو برای رنگ ترافیکی سر همراه با تینر شروع می شود تا 19000 تومان تمام می شود. برای رتگ های دوجزئی سفید و زرد هم از 28000 تومان تا 32000 هزار تومان معامله می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر  و سفارش تولید رنگ ترافیک تهران با ما تماس بگیرید.

رنگ ترافیک تهران

تولید و فروش رنگ های ترافیک در تهران

رنگ های ترافیکی  تک جزئی ،خیابان و جاده و اتوبان ،برون شهری ،پارکینگ ، توسط ایمن رنگ تاپ با قیمت ،مناسب ارائه می شود تا شرکت های متقاضی بهترین نتیجه را بدست اورند. قیمت رنگ های ترافیک نسبت به کیفیت ان بسیارخوب است. ما می توانیم رنگ های ترافیکی را در چندین سطح برای شما ارائه دهیم .تا متناسب با نیاز تان جواب بگیرید. این رنگ ها به خوبی توسط ازمایشگاههای مورد تائید پلیمر جواب ماندگاری وکیفیت خود را پس گرفته اند. قبل از خرید ازمایش کنید .

رنگ ترافیک تهران

مواد مصرفی در رنگ ترافیک و یا خطکشی

مواد مصرفی در خط کشی ها باید در تمام عمر مفید خود از یک فام مشخصی برخوردار باشند و دوام قابل قبولی داشته باشند.تقسیم بندی مواد اولیه رنگ ترافیک یا خط کشی راهها ،براساس زمان خشک شدن مورد نیاز و میزان کارائی و دوام ،میزان انعکاس نور و همچنین ساختار شیمیایی انجام می شود.

رنگ ترافیک تهران
نمونه رنگ ترموپلاستیک گرم همراه با گلاسبید

انواع رنگ ترافیک برا اساس دوام و ماندگاری

  • خط کشی های کم دوام و ناپایدار مانند رنگ های ترافیکی سرد بر پایه ی رزین های اکریلیک
  • خط کشی های با دوام و پایدار مانند رزین های ترموپلاستیک و اکریلیک دوجزئی و حتی نوارهای پیش ساخته
  • علائم پیش ساخته افقی که قابلیت برف روبی دارند.

رنگ ترافیک تهران

رنگ ترافیک سرد چیست؟

این رنگ ها بشتر در دمای محیط اجرا میشود. و در دسته ی کم دوام ها قرار می گیرند.و می توانند برپایه رزین های اکریلیک پایه اب و پایه حلال طبقه بندی شوند.سیستم های دوجزئی مانند پلی استر ها و پلی یورتان ها و اپوکسی ها و اکریلیک های دوجزئی به دلیل شرایط اجرا در مجموعه ی رنگ ترافیک سرد قرار می گیرند.برای تهیه انواع رنگ ترافیک تهران با  ایمن رنگ تاب همراه باشید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما