تولید و فروش رنگ های ترافیکی تک جزئی

این روزهابدلیل گرانی مواد اولیه همه بدنبال ارزانترین رنگ ترافیکی می باشند و متاسفانه خیلی ها از این فرصت سو استفاده کرده و رنگ ترافیکی تک جزئی  بدون دوام و ضمانت به خریداران  یا پیمانکاران می فروشند که متاسفانه سبب این می شوند که پیمانکار یا مجبور شود دوباره اجرا کند یا جریمه سنگینی به کارفرمای خود پرداخت کند. تولید و فروش رنگ ترافیکی تک جزئی با کیفت و خوب تحت نظارت ازمایشگاه پلیمر ایران را در دستور کار خود قرار دادیم.در تامین رنگ های خط کشی و جدولی در کنار شما هستیم.

رنگ ترافیکی تک جزئی

فروش رنگ ترافیکی تک جزئی اکریلیک پایه حلال

نوعی رنگ سرد تک جزئی پایه حلالی بر پایه رزین اکریلیک ترموپلاستیک است که استحکام مناسب داشته و سریع خشک میشود. معمولاً دوام آن از رنگهاي پایه الکیدي بیشتر و زمان خشک شدن آن سریعتر است.فروش این نمونه رنگ با تینر مخصوص به ان که حدود 8 در صد وزنی ان باید تینر استفاده کرد ،را در دستور کار خود قرار داده ایم. یعنی مثلا برای 8 تن رنگ 640 لیتر تینر اسفاده خواهد شد. قیمت ان در حال حاضر(اسفند 97) کیلویی20000تومان برای رنگ سفید و 21000 برای رنگ های دیگر  در درب کارخانه برای شما  اعمال می شود.

رنگ ترافیکی تک جزئی

فروش رنگ ترافیکی تک جزئی پایه اب

نوعی رنگ ترافیکی سرد تک جزئی و حاوي لاتکس هاي اکریلیک بوده و حلال اصلی آن آب است که علاوه بر ترکیبات اصلیپایدارکننده، تنظیم کنندة ویسکوزیته نیز میباشند. از ،(Coalescing Agents) (فیلر، رزین و رنگدانه) به دلیل نوع حلال آن، داراي عامل منعقد کننده مزایاي این رنگ می توان به کم خطر بودن در برابر حریق، عدم آثار سوء بر محیط زیست و گروه خط کشی، کارایی بهتر در شب و شرایط مرطوب نام برد.رقیق کننده ان اب بوده و قیمت ان در حال حاضر(اسفند ماه 97) کیلویی 17000 تومان برای رنگ سفید و 18000 تومان برای رنگ های دیگر است.

رنگ ترافیکی تک جزئی

مشخصات عمومی رنگ ترافیکی تک جزئی

  1. رنگ باید عاری از مواد خارجی و در شت دانه باشد و میزان مواد خارجی و درشت دانه نباید بیش از 1 در صد وزنی تجاوز کند.
  2. در فرایند ساخت رنگ مواد تشکیل دهنده رنگ به صورت یکنواخت پخش شده و در زمان اجرا نیز به صورت همگن باشد.
  3. در زمان مصرف نباید لخته یا منجمد باشد.
  4. پس از خشک شدن نباید اثار ترک خوردگی و پوسته شدن در رنگ ظاهر شود.
  5. پس از اجرا نباید فام ان تغییر کند.
  6. پس از اجرا نباید اثار قیر زدگی یا ترکیب با قیر در ان طاهر شود.
  7. در اثر تابش خورشید نباید اثاری از تیرگی در رنگ ظاهر شود.
  8. چسبندگی ان به حدی باشد که پس از اجرا در مقابل اب اثار پوسته پوسته شدن در ان قابل مشاهده نباشد.

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما