تولید رنگ نانو ضد خوردگی بروز

ایا میدانید که بیش از 2.5 بیلیون و تریلیون دلار خسارت ناشی از خوردگی در دنیا می شود؟ تولید رنگ نانو ضد خوردگی اب پایه و بروز  توسط دانشمندان داخلی ما خیلی مقرون به صر فه تر از نمونه های خارجی انجام می شود . ایا میدانستید اگر از سیستم ضد خوردگی فلزات  در دنیا استفاده کنیم 800 تا 900 هزار ملیارد دلار در این بخش صرفه جویی خواهد شد ؟

رنگ نانو ضد خوردگی

تولید رنگ نانو ضد خوردگی

پدیده خوردگی واکنشی نامطلوب است که سبب تخریب شدن قطعات فلزی می شود. هنگامی که فلز در محیط  خورنده مانند هوا و اب قرار می گیرد ، میل زیادی به واکنش شیمیایی با ان پیدا می کند و اثار خوردگی روی سطوح نمایان می شود. و این سبب خسارات جبران ناپذیری روی سطح می گردد. بنابراین دکتر مهدی رحمانی به همراه تیم تحقیقاتی در دانشگاه ازاد اسلامی واحد رودهن با روندی فعالانه و هوشمندانه و هوشیارانه  در تعبیر و باز نگری پدیده ها و رفتارها و فرضیه ها به راهکارها و فناوری های های علمی دست یا فتند. و این افتخار افرینی را به جامعه علمی کشور تبریک می گوییم. در ادامه با این نمونه پوشش بیشتر اشنا می شوید.

رنگ نانو ضد خوردگی

رنگ نانو ضد خوردگی بروز

همانطور که در بال اشاره شد این پوشش شاهکار دانشمندان کشورمان است . و با واحد تحقیق و توسعه روز به روز بهتر می شود. این پوشش در اجرا نیازی به تجهیزات ایمنی و اجرایی خاصی ندارد و با 8 درصد اب رقیق می شود. همانطور که میدانیم با فناوری نانویی درست شده است.وجود صنایع مختلف در محیط های خورنده و مرطوب سبب می شود که هزینه رنگ امیزی مجدد سطوح بالا رورد بنابراین پوشش مایع مبدل رنگ اهن  لارما پوشش سبب کاهش تعداد دفعات رنگ امیزی می گردد.

رنگ نانو ضد خوردگی

خصوصیات  رنگ نانو ضد خوردگی

  1. کاهش تعداد دفعات رنگ امیزی برای جلو گیری از خوردگی
  2. عمر قطعات زنگ زده  را تا 5 برابر  ضد زنگ معمولی افزایش می دهد.
  3. هر پوششی (اپوکسی – الکیدی – پلی یورتان و..)را می توان روی ان اجرا کرد.
  4. بعد از اجرا به رنگ قهو های سوخته در می اید.
  5. رنگ های دیگر این محصول مانند سفید و زرد  و… با قیمت بالاتر قابل تولید است.
  6. بدون بو است و سمی نیست.
  7. با غلطک و پیستوله رنگ پاش و حتی موتور های سمپاش و… نیز قابل اجراست.
  8. هر کیلو رنگ یا پوشش 8 متر مربع را به طور معمول پوشش می دهد.
  9. نام دیگر این محصول پوشش مایع مبدل زنگ اهن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما