توزیع کنندگان رنگ اکریلیک ضد آب

یکی از بهترین رنگ هایی که توسط توزیع کنندگان رنگ در کشورمان ارائه شده و با کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی به فروش می رسند رنگ اکریلیک ضد آب می باشد؛ این محصول مدت هاست طرفداران بی شماری پیدا کرده و جایگزین رنگ های سنتی و قدیمی موجود در بازار شده است. این رنگ بر پایه آب تولید شده است و نه تنها برای انسان هیچ خطری به همراه ندارد، بلکه با محیط زیست نیز کاملاً سازگار و هماهنگ می باشد.

توزیع کنندگان رنگ اکریلیک ضد آب

چگونگی استفاده از رنگ اکریلیک روی چوب

چگونگی استفاده از رنگ اکریلیک روی چوب

یکی از سطوحی که می توان آن را توسط رنگ آکریلیک پوشش داده و رنگ آمیزی نمود، سطوح چوبی می باشند. در این قسمت برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این امر به چندین مرحله استفاده از رنگ آکریلیک بر روی سطوح چوبی اشاره می کنیم:

  1. ابتدا وسیله چوبی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید آماده نمایید و اگر بر روی آن گرد و غبار یا هر نوع آلودگی وجود دارد به خوبی پاک کنید.
  2. پس از انجام این کار شروع به سمباده زدن نمایید، این امر سبب می شود که لایه براق روی چوب از بین رفته و آماده برای رنگ آمیزی گردد.
  3. در مرحله سوم از پرایمر اکریلیک استفاده کنید. این امر سبب می شود رنگ اصلی به صورت یکدست و هماهنگ بر روی سطح قرار بگیرد.
  4. پس از استفاده از پرایمر دوباره از سمباده نرم استفاده کنید.
  5. در این مرحله سطح چوب آماده برای استفاده از رنگ آکریلیک است. آن را به وسیله یک قلمو و به آرامی بر روی سطح چوب قرار دهید.
  6. شما می توانید در چندین لایه سطح چوب را رنگ آمیزی کرده و بین هر لایه از سمباده استفاده کنید تا نتیجه کاری عالی و بی نقص گردد.

عمده فروشی رنگ اکریلیک طوسی

عمده فروشی رنگ اکریلیک طوسی

اگر شما نیز به یکی از مراکز عرضه کننده رنگ اکریلیک و عمده فروشی هایی که در این زمینه به فعالیت مشغول هستند مراجعه کنید می توانید انواع و اقسام رنگ های مختلفی از این محصول را مشاهده کنید که هر کدام از آنها زیبایی خاص خود را دارند و برای استفاده بر سطوح مختلف مناسب هستند؛ از جمله بهترین و محبوب ترین آنها می توان به رنگ اکریلیک طوسی و رنگ اکریلیک صدفی اشاره کرد.

زمانی که از این رنگ ها استفاده می کنید، هیچ بوی زننده ای از آن ساطع نمی شود و این امر برای کسانی که در امر نقاشی ساختمان و دیگر سطوح به فعالیت مشغول هستند خبر بسیار خوبی است. همچنین رنگ اکریلیک دارای دوام و استقامت بسیار بالایی می باشد و با قرار گرفتن در معرض رطوبت، تابش نور خورشید و یا گذر زمان هیچ تغییری در شکل ظاهری آن به وجود نمی آید و همواره می تواند زیبایی و جذابیت خود را حفظ کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما