توزیع ضد زنگ توسی یا طوسی هم معمولی داریم و هم ویژه

ضد زنگ ماده روغنی و یا صنعتی  است که بر روی سازه های فلزی و آهنی استفاده می شود و از زنگ زدگی و خرابی این اجسام جلوگیری می کند و در ساختمان سازی نقش بسزایی دارد. ضد زنگ ها بیشتر  به دو رنگ طوسی و قرمز است و ضد زنگ های رنگی شامل زینک کرومات و زینک فسفات هم داریم . که اکثرا از ضد زنگ طوسی استفاده می کنند. توزیع ضد زنگ توسی یا طوسی ویژه به روش های مختلفی امکان پدیر است که قیمت بسیار استثنایی دارد و افراد زیادی از آن استفاده می کنند چون  اجرای ان بسیار راحت است.

توزیع ضد زنگ توسی و یا طوسی هم معمولی داریم و هم ویژه

ضد زنگ توسی یا طوسی ویژه چه فرقی با ضد زنگ معمولی دارد ؟

  • ضد زنگ های معمولی را عموم مردم استفاده می کنند و چون کار با ان راحت هست در هر فروشگاهی یافت می شود.
  • ضد زنگ توسی یا طوسی ویژه را اکثر مردم نمی شناسند و برای پروژه هایی مانند پتروشیمی و نفت و سطوحی که انتظار طول عمر بیشتری داریم استفاده می کنند.
  • ضد زنگ  ویژه می تواند از رزین های اپوکسی همراه با پیگمنت های ضد خوردگی مانند زینک فسفات و زینک کرومات باشد .
  • یه ضد زنگ می تواند استری باشد که هم نسوز بوده و هم نقش یه استر را برا فلز بازی کند.
  • مثلا رنگ کولتار اپوکسی یه ضد زنگ ویژه ای  است که هم ضد زنگ بوده و هم برای روی  لوله های دفنی  و فلزاتی که در زیر خاک مدفون می شود کارائی دارد.

توجه مهم در انتخاب ضد زنگ توسی در خرید از توریع کنندگان ان

مثلا توجه داشته باشید که ضد زنگی که میخرید چه انتظاراتی از ان دارید. یه مثالی میزنم تا متوجه شوید.  فرض کنید یه سالن قارچ دارید که دمای ان در یک ماه قراره از صفر درجه تا 90 درجه قرار است تغییر کند و محیط اسیدی است و قرار است سینی ها  و نبشی های فلزی را رنگ کنیم  ایا می توان یه ضد زنگ معمولی  خرید و از توزیع کنند رنگ بخواهیم این ضد زنگ را اماده کند ؟ توجه داشته باشید که هر مشکلی یه راهکار خواهد داشت. و الکی پول خود را دور نریزید.

 

موارد استفاده از ضد زنگ طوسی معمولی

موارد استفاده از ضد زنگ طوسی

اگر می خواهید سازه های آهنی و فلزی خود را ایمن و مقاوم کنید تا خراب و یا زنگ زده نشوند ما به شما پیشنهاد می کنیم از ضد زنگ طوسی استفاده کنید علاوه بر اینکه رنگ بسیار مناسبی دارد هزینه بسیار کمی دارد، این ضد زنگ مصارف زیادی دارد که در ادامه موارد استفاده از ضد زنگ طوسی را برایتان بازگو می کنیم که شامل موارد زیر است.

  • اولین جایی که این ضد استفاده می شود در تیر آهن هایی است که برای ساختن مکان های مختلف استفاده می سد این کالا به گونه ای است که بر روی هر سطحی رنگ می گیرد و نیازی به تمیز کردن و هم سطح کردن مکان را ندارد.
  • از دیگر مکان هایی که استفاده می شود قبل از رنگ اصلی در و پنجره آهنی است از آنجا این ضد زنگ قابلیت های زیادی دارد و انعطاف پذیر است می توانید فقط از این رنگ استفاده کنید.
  • ضد زنگ توسی یا طوسی یا  را می توانید بر روی مکان هایی استفاده کنید که می خواهید رنگ سفید بر روی آن کار کنید اگر ضد زنگ قرمز به کار ببرید کار بسیار سختی است که رنگ سفید بر روی در را در بیاورید.
  • به این توجه کنید رنگ طوسی را می توانید برای وسایل نقلیه نیز استفاده کنید و با وجود ضد زنگ می توانید وسیله را مقاوم تر کنید و اصلا زنگ نزد و یا برای شیر آبی که در حیاط است می توانید از ضد زنگ طوسی استفاده کنید.

خرید ضد زنگ طوسی با پوشش دهی فوق العاده

خرید ضد زنگ طوسی با پوشش دهی فوق العاده

خرید ضد زنگ طوسی به روش های متعددی امکان پذیر است از انجا که این ضد زنگ پوشش دهی فوق العاده ای دارد موارد مصرف آن بسیار زیاد می باشد. ضد زنگ نیز جزء محصولاتی است که به صورت اینترنتی به فروش می رسد. توجه داشته باشید ضد زنگ یا رنگ طوسی از پوشش های صنعتی و ساختمانی است که به عنوان استر استفاده می شود و این پوشش سبب کاهش در مصرف رنگ رویه می گردد.

خریداران می توانند از طریق وب سایت های فروشگاه های معتبر مانند ایمن رنگ تاپ  این محصول مناسب و مورد نیاز را به صورت عمده سفارش دهند و با قیمت بسیار مناسب آن را خریداری کنند. خرید ضد زنگ به صورت اینترنتی این امکان را دارد که محصول به دست آمده در اندازه های معمول موجود است و قیمت بسیار استثنایی دارد.

توجه داشته باشید که قبل از خزید با مشاوران ایمن رنگ تاپ مشورت بگیرید تا بهینه ترین و بهترین پیشنهاد را برای شما ارائه دهیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما