توزیع رنگ جدول خیابان

همانطور که می دانید رنگ ها ی جدولی استاندارد مشخصی دارند و باید هریک مفهوم خاصی را به رهگذر  ابلاغ نماید. توزیع رنگ جدول خیابان های  از طریق مجموعه ی ایمن رنگ تاپ انجام می گیرد. عمده رنگ هایی که در مسئله ایمنی مطرح است رنگ سبز و سفید و زرد است. انواع  رنگ جدول براق و نیمه براق را از طریق مجموعه ایمن رنگ تاپ درخواست نمایید.

توزیع رنگ جدول خیابان ها

فروش رنگ جدول خیابان ها از طریق مجموعه ی  ایمن رنگ تاپ انجام می گردد. رنگ های جداول بزرگراهها و لچکی ها و دور برگردانها و رنگ های جداول محدوده ایستگاههای تاکسی  و جداول محل های عابر پیاده و جداول پارک های خطی و نیوجرسی های اطراف میادین بزرگ فروشگاهی هرکدام رنگ های بخصوصی باید اجرا شوند. لذا این مجموعه با تمام شهرداری ها و پیمانکاران عزیز  همکاری می نماید .  و رنگ جدول خیابان ها  را براحتی برای شما عزیران در تمام نقاط ایران  ارسال می نماید. از لحاظ کیفی  و قیمتی از هر سطحی برای شما فراهم می کنیم.

رنگ جدول خیابان

مفهوم فام زرد در رنگ جدول خیابان

فام زرد درواقع امکان خطر و احتیاط در مورد وسایل نقلیه می باشد.این رنگ بیشتر در محل های پر رفت و امد پلکان ها و دیوارهای میدان ها و دوطرف پله ها و اهرم های جاده بند و در محل تقاطع جاده با راه اهن بکار می رود. بیشتر در محل هایی به کار می رود که استفاده از دیگر رنگ ها موجب خطای دید شود.

رنگ جدول خیابان

رنگ امیزی جدول خیابان سفید و سبز

این رنگ ها بیشتر در محل های پر رفت و امد مانند جداول کلیه معابر استفاده می شود .این رنگ ها در علائم ایمنی باید به صورت نوارهای طولی و مورب استفاده گردد. رنگ جدولی ابی  نیز بیشتر در مناطق جنوبی  و مر کزی ایران رواج دارد که به خاطر بحث مقاومت در برابر نور خورشید و اشعه ی ان  استفاده می شود. یکی دیکر از نکاتی که باید مدنظر قرار گیرد فرهنگ استفاده از انواع رنگ جدولی در تمام مناطق ایران مختلف است. و همنطور در تصویر زیر می بینید رنگ های قرمز در غرب ایران بیشتر می پسندند.

رنگ جدول خیابان

بهترین رنگ جدول خیابان

  • براحتی پوسته پوسته نشود.
  • به زودی تغییر رنگ نداشته باشد.
  • قدرت نفوذ ان در خلل و فرج خوب
  • قدرت پوشش دهی زیادی داشته باشد.
  • رنگ را بتوان حداقل 12 ماه در جای خنک نگه داری کرد.
  • ته نشینی در رنگ وجود نداشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما