تامین رنگ ترافیکی شبرنگ

رنگ ترافیکی شبرنگ بخاطر کاربردهای بسیار مهم و ضروری که در امور مختلف ترافیکی دارد، توسط مراکز و کارخانجاتی تامین می‌شود که توانایی تولید این محصول را در تناژهای بالا داشته و با تأمین رنگ ترافیکی شبرنگ، می‌توانند آن را به سایر مراکز مورد نیاز که این محصول را احتیاج دارند به فروش برسانند. تامین رنگ ترافیکی با استقبال متقاضیان داخلی به خاطر کیفیت محصول و عرضه آن به صورت مستقیم مواجه شده است.

تامین رنگ ترافیکی شبرنگ

فرمول تولید رنگ ترافیکی اکریلیک سرد  + و ناگفته های رنگ

  • رنگ ترافیکی یه مشخصات و استانداردی را باید طبق استاندارد ملی ایران باید پاس کند .
  • مقدار مصرف رزین اکریلیک  پایه حلال حداقل 32 درصد است . تا 37 الی 38 درصد هم امکان تولید وجود دارد
  • رزین اکریلیک پایه حلال  درصد جامد خشک اش بیشتر باشد کیفیت اش بهتر و ماندگارتر خواهد بود . یعنی ضخامت خشک رنگ بیشتر می شود  و دارای حلال کمتری است.
  • مقدار مصرف تیتان که نقش پوشش دهنده دارد حداقل 10 الی 12  درصد است. بعضی ها به خاطر ارزانتر کردن رنگ لیتوفن میزنند ( در واقع سفید اب چینی است که خیلی ارزون است ) از نظر ما کاملا طرد و غیر قابل قبول است.
  • تیتان نقش پوشش دهنده رنگ ترافیکی دارد.
  • ضد رسوب مانند بنتهون 4 درصد وزنی
  • سیلیکات الومنیم که نقش حجم دهنده دارد
  • کربنات کلسیم و تالک و مواد معدنی
  • حلال تولوئن هم  میزنند.

نکته مهم راجع به لیتوفن که به جای تیتان رنگ ترفیکی  استفاده میشه و خیلی اشتباه و نامردود از نظر ایمن رنگ تاپ

لیتوفن یه ماده چینی (درچین تولید میشه و عین سفید اب  ) است کیلویی 5500 تومان هست که به جای تیتان کیلویی 100 هزار تومان استفاده می کنند . به ضرر طولانی مدت ان فکر نمی کنند. اگه رگه های ریزی می بینید داخلش مشخص هست.  بهمن خاطر است که قیمت کم  رنگ ترافیکی دلیل بر خوب بودن و استاندارد بودن ان نیست .

مشخصات رنگ ترافیکی شبرنگ

مشخصات رنگ ترافیکی شبرنگ

رنگ های ترافیکی شب رنگ یکی از مهمترین ابزار های ترافیکی است که بر روی وسایل مختلف و مخصوصاً کف جاده ها و خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرد که در انواع مختلفی تهیه و تولید می شود. رنگ ترافیکی شبرنگ کاربرد اصلی آن برای دید در شب است بعضی از شرکت‌های داخلی در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند رنگهای شبرنگ ترافیکی دارای ویژگی های زیر می باشند:

  • یکی از مهمترین اصول برای تردد وسایل نقلیه در سطح شهر و جاده های بیرون به خصوص در شب استفاده از رنگ‌های شبرنگ ترافیکی است که محدوده جاده و علائم جاده ای کف را تعیین می‌کند.
  • رنگ‌های شبرنگ ترافیکی به سه دسته ی رنگ های سرد و گرم و چند جزئی تقسیم می شوند و برای ساخت انواع رنگها از چند نمونه مواد استفاده می کنند.
  • مواد تشکیل دهنده رنگ ترافیکی شبرنگ عبارتند از ترموپلاست، کلر، کائوچو، اکریلیک و… است برخی از رنگ‌هایی که شبرنگ هستند از جنس پلاستیک های مانند پلیمر نیز ساخته می شود.
  • میزان ماندگاری و دوام این نوع رنگ‌های شبرنگ بر روی جاده ها و دیگر و سایر به مدت ۳ تا ۱۰ سال عمر مفید داشته و مقاومت آنها البته بستگی به عوامل متفاوتی مثل مواد به کار رفته در ساخت آن میزان مواد به کار رفته و همچنین میزان تردد و شرایط جوی نیز بستگی دارد.

عرضه بهترین رنگ ترافیکی شبرنگ

عرضه بهترین رنگ ترافیکی شبرنگ

عرضه رنگ ترافیکی شبرنگ توسط کارخانجات و تولیدی های مختلفی در داخل کشور در شهرک‌های صنعتی و با تعداد بسیار بالا توزیع می شود. شما می توانید برای سفارش انواع رنگ ترافیکی شبرنگ با مراجعه مستقیم و همچنین از طریق ارتباط با سایت های اینترنتی تولیدی ها و شرکت های مختلف آن را به صورت مستقیم و یا به صورت آنلاین سفارش داده و ارزان تر از همه جا آن را دریافت کنید.

این تولیدی ها با عرضه بهترین رنگ ترافیکی شبرنگ با روش‌های مختلف، اقدام به عرضه آن در مراکز مصرف کننده که جزء کارگزاریهای شهرداری ها و مراکز اجرای خط کشی های خیابان ها هستند توزیع می‌کنند. قیمت رنگ ترافیکی شبرنگ بستگی به کیفیت مواد به کار رفته و میزان دقیق مخلوط کردن آنها و همچنین مقاومت در مقابل عوامل مختلف فرسایشی که دارند تعیین می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما