بهترین رنگ برای جدول خیابان یا رنگ استر؟

ایا تا به حال دیده اید که رنگ امیزی یا رنگ کاری جدول خیابان  با دستگاه و غلطک یا قلم مو انجام می گیرد ؟ ایا همه اینها بهترین رنگ برای جدول خیابان هستند یا با رنگ استر رنگ امیزی انجام می گیرد ؟ متاسفانه بعضی از کارخانه های تولید رنگ جدولی رنگ استر به جای رنگ جدولی اصلی  به مشتری می دهند که این نمی تواند رضایت بخش باشد.

بهترین رنگ برای جدول خیابان

بهترین رنگ برای جدول خیابان

تولید هر گونه رنگ جدولی با هر نوع رزینی می تواند در جای خود بهترین باشد ، به شرطی که تمام استاندارد های لازم را در تولید رنگ جدول رعایت نماییم. بهترین رنگ جدولی این است که بتواند براحتی در خلل و فرج جا بگیرد و بعد از اجرا پوسته پوسته نشده و تغییراتی در رنگ ان برای مدت تعریف شده بوجود نیامده باشد. توجه داشته باشید که برای هر نوع فرمول رنگ باید تینر مخصوص به ان استفاده کنیم . استفاده از یک تینر مخصوص یه کارخانه رنگ جدول  برای یک کارخانه ی دیگر  تینر دیگر مجاز نیست.

رنگ استر جدولی یا پرایمر ؟

رنگ استر همان پرایمر  هست که به رنگ سفید می باشد و رنگ مادر مشکی به ان می زنند و به رنگ مورد دلخواه در می اورند. در واقع رنگ استر مقاومت چندانی نداشته و در عرض یک ماه و کمتر تغییر رنگ در ان رخ می دهد. و قابل قبول نیست. و کارفرما متضرر می شود.همانطور که می دانیم رنگ های جدولی برای ایمنی بیشتر در جاده و اتوبان و معابر و جلوگیری از برخوردماشین الات به بلوار و کنار جاده رنگ امیزی می شوند.درصورتی که تغییر رنگ در ان مشاهده شود دیگر کاربردی نخواهد داشت.

بهترین رنگ برای جدول خیابان

نجو ه ی رنگ امیزی  جدول خیابان با قلم مو

  • معمولا قالب هاب جدول سیمانی یک در میان رنگ امیزی می شوند.
  • رنگ کاری یک در میان خطای دید را کاهش می دهد.
  • ابتدا در صورت وجود سمباده یا کاردک رنگ های قبلی را بتراشید.
  • در صورت امکان از نوع رنگ جدول فبلی پاک شده استفاده کنید.
  • در صورت خلل و فرج داشتن جداول سیمانی انها را به بوسیله بتونه بند کشی کنید.
  • با مخلوط کردن رنگ و تینر به اندازه کافی و رقیق کردن رنگ امیزی را اغاز کنید.
  • در بعضی از موارد از اب برای رقیق کردن رنگ جدولی پایه اب استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما