بزرگترین مرکز پخش رنگ جدول خیابانی -ارزان

اگر مشتاق هستید رنگ جدولی را با قیمت مناسب تهیه کنید ،به ایمن رنگ تاپ بپیوندید. انواع رنگ جدول خیابانی برای تمام سلایق موجود داریم.مشتاقانه در انتطار شما هستیم و با قیمت های متنوع از ما در یافت کنید. ما برسر قیمت با رقیبان ،رقابت نمی کنیم. ما بر سر کیفیت نیز رقابت می کنیم. یک ری از رنگ های جدولی ما ضمانت پس از فروش ده ساله دارند. پس فرصت را از دست ندهید.

رنگ جدول خیابانی

بزرگترین مرکز پخش رنگ جدول خیابانی کجاست؟

کجای ایران هستید؟ کجای ایران به دنبال رنگ جدولی ارزان هستید؟ پس لطفا فرصت را از دست ندهید.جای جای ایران توسط ایمن رنگ تاپ بزرگترین مرکز پخش رنگ جدول خیابانی است.لذا از خدمات ما غافل نشوید و  قبل از خرید ازمایشی استفاده کنید.قبل از خرید فقط نمونه ای که مد نظرتون هست برای ما درخواست دهید. تا مطابق با میل شما و البته استاندارد، تولید کنیم.

رنگ جدول خیابانی

رنگ جدول خیابانی -ارزان

مفهوم ارزان از نظر ما هم می تونه قیمت با شه و هم می تونه کیفیت باشد . نسبت به کیفیت بعضی از رنگ ها نسبت به پولی که پرداخت می کنیم و ضمانت ده ساله چیزی نیست. بعضی از رنگ های استاندارد جدولی بر مبنای پایه اب و پایه حلال هستند و در شان خود می توانند به اندازه کافی قیمت مناسب می باشند. ما ادعا نمی کنیم که بهترین هستیم ولی می دانیم که بهترین ها ما را انتخاب می کنند. قطعا اگر ما هم بدانیم کسی بهترین است دو دستی می قاپیم.

رنگ جدول خیابانی

انواع رنگ جدول خیابانی

  • رنگ جدول الکیدی با تینر مخصوص
  • رنگ جدول اکریلیک پایه اب
  • رنگ جدول ترافیکی اکریلیک با تینر
  • رنگ جدول اکریلیک پایه اب با فناوری نانو

رنگ جدول خیابانی

ضمانت ده سال رنگ جدول خیابانی یعنی چی؟

یکسری از رنگ های جدولی ما ضمانت ده ساله دارندیعنی اگر فروشنده ای رنگ جدولی ما را بخرد و بنابه دلایلی نتواند استفاده کند یا نتواند بفروشد ما تا ده سال ضمانت برگشت ان را قبول می کنیم.اگر خود قوطی رنگ را سالم به ما تحویل دهد می تواند همان سال رنگ جدید تحویل بگیرد. ولی اگر نخواهد رنگ جدید تجویل بگیرد به قیمت سالی که خرید کرده می توانیم پول ان را پرداخت نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما