بزرگترین فروشگاه رنگ ترافیکی ممتاز را از دست ندهید

ایا میدانید قیمت رنگ ترافیکی در اوایل 98 حدود 250 درصد رشد داشته است. یعنی نسبت به سال 96 ، 2.5 برابر شده است. میدانید دلیل ان چیست؟ بزرگترین فروشگاه رنگ ترافیکی ممتاز را از دست ندهید تا  شما را با کم و کیف ، قیمت رنگ ترافیکی اشنا کنیم و هم رنگ ترافیکی سرد و گرم مورد نیاز شما را تامین کنیم. ایمن رنگ تاپ به دغدغه های شما نیز پاسخ می دهد.

فروشگاه رنگ ترافیکی

بزرگترین فروشگاه رنگ ترافیکی

ایمن رنگ تاپ می تواند به عنوان بزرگترین فروشگاه رنگ ترافیکی قلمداد شود چرا که ما تامین کننده هرنوع رنگ ترافیکی برای هم وطنان عزیز و صادر کنند گان رنگ خط کشی هستیم. رنگ درخواستی خود را با ما در میان بگذارید و در هر سطحی برای شما در تمام نقاط ایران فراهم می کنیم. منظور از هر سطح در رنگ های خط کشی ، هم از لحاظ حجم و هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت مد نظر قرار می گیرد.

فروشگاه رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی ممتاز

  1. رنگی است که براحتی در مقابل عبور رو مرور دچار شکستگی و ترک نشود.
  2. رزین های قابل قبولی در ان بکار رفته باشد
  3. ادتیو ها و پیگمنت های ان قابل اعتماد باشد.
  4. در مقابل تغییر شرایط اب و هوایی مقاوم باشد.
  5. در مقابل نور خورشید تغییر رنگ ندهد.
  6. جرم گیری ان در حد صفر بوده باشد.
  7. که تا به حال کم اتفاق افتاده که رنگی تولید بشه که جرم گیر نباشه
  8.  مدت دوام استاندارد در ایران را  که برا هر نوع رنگی تعیین شده پاس کرده باشد.

فروشگاه رنگ ترافیکی

دلیل افزایش قیمت رنگ ترافیکی در سال 97 و 98

افزایش بی رویه قیمت رنگ های ترافیکی را می توان هم بحث تحریم های خارجی  و هم بحث تحریم های داخلی دانست. چرا که تجار و بازرگانان  واردکننده ی رنگ مواد اولیه رنگ های ترافیکی ، مواد اولیه را دپو کرده و از بهمن 97 تا اردیبهشت 98 به قیمت ها دست نمی زنن و انبار گردانی می کنند تا تثبیت شود. و یک بحث دیگر پتروشیمی هاست که متولیان امر باید توجه داشته باشند که ده درصد کل خرید در سال 96 در سال 97 اتفاق نیافتاده و این منجر به سونامی قیمت ها در سال اتی نیز خواهد بود.چرا که حدود 10 در صد گردش مالی رنگها در ایران در حوزه ی رنگ های ترافیکی است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما