بازار فروش رنگ ترافیکی دوجزئی زرد

رنگ ترافیکی دوجزئی یکی از انواع رنگ هایی می باشد که برای ترسیم خطوط و علائم راهنمایی و رانندگی در جاده ها، خیابان ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو بازار فروش رنگ ترافیکی دو جزئی انواع محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه خود را در مراکز فروش در دسترس خریداران قرار داده است و خریداران به راحتی و اطمینان خاطر می توانند، نمونه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

بازار فروش رنگ ترافیکی دوجزئی زرد

استانداردهای انواع رنگ ترافیکی

استانداردهای انواع رنگ ترافیکی

رنگ هایی که برای ترسیم علائم راهنمایی و رانندگی مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشند که بتوان در طولانی مدت از آن ها استفاده کرد. از این رو در این قسمت می خواهیم در رابطه با استانداردهای انواع رنگ های ترافیکی صحبت کنیم. شما نیز چنانچه تمایل دارید که در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید ما را همراهی کنید. استانداردهای انواع رنگ ترافیکی عبارتند از:

  • باید قدرت سایش این رنگ ها بسیار بالا باشد به دلیل اینکه رفت و آمد خودروها و انواع ترمز گرفتن ها در جاده ها، خیابان ها بسیار زیاد صورت می‌گیرد و این رنگ باید توانایی سایش بالایی داشته باشد تا بتواند این موارد را تحمل کند.
  • باید از مواد اولیه مرغوب برای ساخت این رنگ ها استفاده شود تا بتوانند در مقابل تغییرات دما و محیطی مانند گرما، سرما، بارندگی و روزهای آفتابی دوام بیاورند و این موارد هیچ گونه تغییری در آن ها با گذشت زمان به وجود نیاورند.
  • از طرف دیگر این رنگ ها باید به گونه‌ای باشند که در شب بتوانند بازتاب داشته باشند تا رانندگان با مشکل روبرو نشوند.
  • خاصیت چسبندگی بسیار بالایی داشته باشند که به راحتی بتوانند به آسفالت و …  بچسبند و این قدرت چسبندگی زیاد می تواند استفاده از این نمونه را به صورت طولانی امکان پذیر سازد.

خوشبختانه در کشور ایران یکی از دلایل موفق بودن تولید کنندگان این محصول، به این دلیل می باشد که استانداردها برای آن ها مهم بوده و به خوبی رعایت کرده اند و توانسته اند محصولاتی با کیفیت عالی به بازار عرصه کنند.

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی دوجزئی

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی دوجزئی

قیمت هر کیلو رنگ دو جزئی بر اساس کیفیت و نوع آن مشخص شده است و در مراکز فروش در دسترس خریداران قرار گرفته است و آن ها می‌توانند به صورت کلی و عمده این محصول را خریداری کنند.
شما عزیزان چنانچه تمایل دارید که اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت رنگ ترافیکی دوجزئی کسب نمایید و یا قصد خرید رنگ ترافیکی زرد را دارید، می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و از نظرات آنها یاری جویید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما