بازار عرضه رنگ خط کشی

رنگ خط کشی برای جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد که برای جلوگیری از ترافیک و تصادفات در جاده و هیابان به کار رفته که بسیار مهم می باشند. بازار عرضه این محصول در بیشتر نقاط کشور وجود دارد و به فعالیت پرداخته و محصول با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این بازار ها هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم به کار خود می پردازند که هر کدام با توجه به نیاز و درخواست مشتریان صورت می گیرد.

بازار عرضه رنگ خط کشی

خصوصیات یه رنگ خط کشی کار امد و مطمئن

  • رنگ خط کشی بسته به جنس کف ( بتن و یا اسفالت و یا سنگ ) انتخاب می شود
  • رنگ خط کشی ترافیکی سرد  استاندارد با ضخامت 400 میکرون خشک اجرا می شود در راههای درون شهری  معمولا 6  ماه دوام میاورد  و در راههای برون شهری 9 ماه
  • رنگ مخصوص خط کشی ترافیکی سرد تک جزئی کلرو کائوچو استاندارد  برای  مناظق شرجی و رظوبتی بهتر کارائی دارد
  • رنگ دوجزئی ترافیکی ترموپلاست در معابر و دست اندازه ها کاربرد دارد و یه رنگ خط کشی  دوجزئی ترافیکی کارامد با ضخامت 2500 میکرون  باید 18 ماه دوام داشته باشد
  • رنگ های خط کشی گرم ترموپلاست از 18 ماه تا 3 سال ماندگار هستند

انواع رنگ خط کشی کدام است؟انواع رنگ خط کشی کدام است؟ انواع رنگ خط کشی وجود دارد که هر کدام به منظور معینی استفاده می شود که مفهوم خاصی را بیان می کنند که هنگام رانندگی باید به آن ها دقت نمود.

در زیر به انواع رنگ خط کشی ها در جاده ها می پردازیم تا شما را بیشتر آگاه نموده و اطلاعات بیشتری کسب کنید تا از یک رانندگی ایمن تری برخوردار باشید.

یک نوع آن خط گرافیکی گرم می باشد که سریعا خشک شده در نتیجه از آن برای اتوبان، بزرگراه ها و مسیرهایی که تردد در آن ها بسبار زیاد می باشد استفاده می کنند.

رنگ خط کشی سرد نوع دیگر آن می باشد برای خط کشی خیابان ها به صورت ممتد به کار رفته که برای جاده های داخل و بیرون شهر بسیار مناسب است.

نوع دیگر آن رنگ های ترافیک چند جزئی می باشد که بر اثر واکنش گرمازا و اختلال چند ماده تشکیل شده که چسبندگی خوبی بر روی آسفالت و سایر موارد دارد.

رنگ های پیش ساخته شده نیز وجود دارند که که به شکل نواری بوده و نیازی به فرد خاصی بدای انجام آن نداشته در نتیجه بسیار مقرون به صرفه و افتصادی می باشد.

هر کدام از این خط کشی ها با توجه به قوانین و استاندارد خاصی کشده می شوند که باید بسیار دقیق باشد که برای رانندگان و عابرین پیاده مشکلی ایجاد نکند.

محل فروش رنگ خط کشی

محل فروش رنگ خط کشی

محل فروش رنگ خط کشی در بساری از فروشگاه ها، مصالح فروشی ها و رنگ فروسی ها وجود دارد که تقریبا در همه شهر ها دایر می باشند و به فروش آن می پردازند.

مرکز فروش های خاصی نیز برای این رنگ ها وجود دارند که یک محصول با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار داده و راه دسترسی به آن را آسان نموده اند.

این مراکز به روش های مختلفی به فروش می پردازند مانند مستقیم و غیر مستقیم که هر کدام مزایا و ویژگی خاصی دارند که با توجه به مشتری صورت می گیرند.

با مراجعه به این سایت می توان از این مرکز ها آگاهی پیدا نمود و محصول خود را مشاهده و در صورت لزوم ثبت نموده و خرید کنید که در اسرع وقت به دست شما ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما