بازار عرضه رنگ ترافیکی دوجزئی سرد

رنگ ترافیکی دوجزئی سرد یک نوع رنگ بسیار با کیفیت و کاربردی و مقاوم  روی اسفالت هست که با ضخامت 1500 تا 3000 میکرون اجرا می شود. که بازار عرضه آن دارای رونق بسیار زیادی می باشد و برای ارائه آن از روش بدون واسطه استفاده می شود. عرضه بدون واسطه رنگ های ترافیکی دوجزئی سرد این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا بتوانند هر یک از انواع و نمونه های آن را به قیمت تولید و با صرف هزینه بسیار مقرون به صرفه تهیه کنند و مخارج خود را به حداقل برسانند.

بازار عرضه رنگ ترافیکی دوجزئی سرد

نکته مهم : هر رنگ دوجزئی خوب باید یه مجری خوب و کار بلد ان را اجرا کند و کارفرما هم باید به کارش نظارت کافی را انجام دهد .

عرضه رنگ ترافیکی دوجزئی زرد با چه ایتمهایی مورد قبول ماست

  • رزین رنگ ترافیکی دوجزئی  حداقل 32 درصد باید باشد.
  • تیتان یا پوشش دهنده رنگ حداقل 10 درصد مورد قبول است .
  • ادتیو های قابل قوبل در فرمول ان استفاده شود.
  • به جای ادتیوهای ان مانند روان کننده روغن dop و یا روغن سویا میزنن که مورد قبول ایمن رنگ تاپ نیست .
  • سخت کننده یا پراکساید های مانند اگزو نبل المان بهترین است چون رنگ را زرد نمیکنه
  • ادتیوههای روان کننه مانند  bvk410 , bvk163  بهترین هستند .
  • سعی کنید از رنگ دوجزئی تازه تولید شده استفاده کنید.
  • پراکساید رنگ دوجزئی ان  نباید کهنه و  کلوخه شده باشد.
  • اگه نیاز به رنگ دوجزئی با هر سطحی داشتید با ایمن رنگ درمیان بذارید.

 

کیفیت رنگ ترافیکی دوجزئی سرد

کیفیت رنگ ترافیکی دوجزئی سرد

رنگ های ترافیکی به رنگ های گفته می شود که از آنها برای نشان گذاری در سطح شهر و خیابان استفاده می شود و نقش مهمی در ایجاد نظم در سطح شهر و رانندگی صحیح در خیابان ها دارد که شامل انواع مختلفی است که از این موارد می توانیم به رنگ های دوجزئی سرد اشاره کرد.

این نوع رنگ در زمره با کیفیت ترین و مرغوب ترین نمونه های این محصول می باشد که به راحتی قابل دیدن است و اجرای آن بر روی متریال های مختلف به سادگی انجام می شود که این امر باعث شده تا میزان استفاده از آن تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

کیفیت این نوع رنگ از اصلی ترین و مهمترین فاکتور هایی است که افراد در زمان خرید به آن توجه می کنند به طوری که هر چه درجه کیفی این کالا افزایش پیدا کند، میزان خرید و فروش آن نیز در بازار های داخلی بیشتر خواهد شد.

کیفیت رنگ ترافیکی دوجزئی وابسته به نوع مواد اولیه استفاده شده در آن می باشد به طوری که هر چه در تولید این کالا از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شود، سطح کیفی آن نیز بیشتر خواهد شد که این امر بر مدت زمان ماندگاری آن موثر خواهد بود.

توزیع کننده رنگ ترافیکی دوجزئی سرد

توزیع کننده رنگ ترافیکی دوجزئی سرد

شیوه توزیع انواع و اقسام رنگ های ترافیکی دوجزئی از نوع سرد تاثیر بسیار زیادی بر قیمت گذاری این محصول دارد که از برترین روش های ارائه و توزیع این کالا می توانیم به توزیع مستقیم این محصول ارزشمند و کاربردی اساره نماییم.

توزیع مستقیم این محصول به این معنا است که مشتریان گرامی و عزیز می توانند هر یک از نمونه های این نوع رنگ را به قیمت تولید و با کیفیت بسیار عالی تهیه کنند و هزینه های تهیه این مدل رنگ را به حداقل برسانند.

این سایت برترین و معتبر ترین مرکز توزیع کننده رنگ های ترافیکی اصل و مرغوب در انواع مختلف در کشور است که بهترین نمونه های دوجزئی آن را با کیفیت تضمین شده و قیمت بسیار عالی به دست مشتریان گرامی و محترم می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما