ایا به معنی واقعی رنگ ترافیک سه جزئی داریم؟

در استاندارد ملی رنگ های ترافیکی یکسری از رنگ ها ی ترافیکی مشخص شده اند و استاندارد هایی برای انها تعریف شده است.این سوال برای ما پیش می اید که  ایا  رنگ ترافیک سه جزئی هم داریم؟ این سوال ممکن است یه خورده مبهم به نظر برسد ولی ما در اینجا این رنگ را بررسی خواهیم کرد که ایا به معنی واقعی این رنگ باید وجود داشته باشد یا خیر  .لطفا به سایت ایمن رنگ تاپ سر بزنید و از جزئیات مطلع شوید.

رنگ ترافیک سه جزئی

رنگ ترافیکی سه جزئی یعنی چی؟

معمولا این رنگ ها را در خطوط عابر پیاده و وهشدار پارکینگ و محل های شلوغ داخل شهر و خطوط عرضی خیابان ها و بزرگ راهها به کار می برند.تشکیل شده از سه جزء خود رنگ،شتاب دهنده و سخت کننده که بعد از باز کردن خود رنگ شتاب دهنده می توان تا دوساعت رنگ را اجرا کرد . بعد از اضافه کردن شتاب دهنده می توان سخت کننده را اضافه کرد که در این صورت کمتر از پنج دقیقه فرصت اجرا داریم.

رنگ ترافیک سه جزئی

ایا واقعا رنگ ترافیک سه جزئی باید وجود داشته باشد؟

در استاندارد ملی ایران  چند نمونه رنگ ترافیکی بیشتر معرفی نکرده اند. که در زیر به معرفی انها می پردازیم. در واقع به کار بردن رنگ ترافیک سه جزئی از نظر کارشناسان ما بازی با کلمات و بالابردن قیمت رنگ ترافیکی است.که توسط بعضی از تولید کنند گان مطرح شده است. اگر به تولید کننده ای که از رنگ ترافیک سه جزئی صحبت می کند،بگید ما رنگ می خواهم که بدون شتاب دهنده باشه و ضخامت مورد نظر را بگیرم چه جوابی می شنوید؟

رنگ ترافیک در استاندارد ملی ایران

رنگ ترافیک سه جزئی

رنگ دوجزئی ترافیک

پس عملا می بینیم که رنگ ترافیکی سه جزئی وجود خارجی دارد و در زمره رنگ های ترافیکی طبق استاندارد نیست. درواقع این رنگ با اضافه شدن شتاب دهنده یا کاتالیز گر به رنگ سه جزئی تبدیل می شود. در صورت پیشنهاد تولید کننده به شما برای رنگ سه جزئی اشتباه نکنید و از ان شتاب دهنده طلب نکنید. که هزینه ی اضافی می پردازید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما