انواع پودر شیشه با قیمت عالی

خرید و فروش انواع پودر شیشه قیمت عالی  و فروش گلاسبید در ایمن رنگ تاپ فراهم است. پودر شیشه یکی از محصولاتی است که در صنایع مهم ایران مانند رنگسازی و لعاب سازی و افزودنی هایی مانند بتن و.. کاربرد دارد. در حال حاضر تقاضا برای خرید پودر شیشه در حال افزایش بوده و حتی میل به صادرات این محصول نیز زیاد است . شما هم می توانیدنمونه محصولات ما دریافت کنید و اقدام به خرید نمایید. ابتدا از مشاورین فروش ما مشورت گرفته و بعد از بازدید نمونه های پودر شیشه ما ، با ما همکاری نمائید.

پودرشیشه قیمت

بهترین پودر شیشه چیست

پودرشیشه همانطور که از اسمش پیداست از شیشه های خرد شده بوجود میاید و ممکن است ناخالصی هایی در ان دیده شود. افزایش میزان ناخالصی مانند براده های اهن مسلما کاهش کیفیت را به دنبال خواهد داشت.مسلما هر چه پودر شیشه سفید تر و دانه بندی مشخص تر باشد، می تواند بهترین باشد. ولی از لحاظ قیمت پودر شیشه می تواند از 1000 تومان تا 10000 تومان از طرف ما قیمت گذاری شود. بنابراین یکی از مهمترین مساله ای که در خرید پودر شیشه باید بدانیم بحث دانه بندی ان است و هرچه ریزتر و دانه بندی یکنواخت تر و بدون گرد و خاک بوده باشد بهترین است.

پودرشیشه قیمت

 قیمت پودر شیشه و بررسی ان

قیمت پودر شیشه همانطور که در بالا متذکر شدیم می تواند از 1000 تومان هر کیلو تا 10000 تومان باشد. یکسری از پودرهای شیشه کهنه شده و در بر افتاب کلوخه شده اند اینها قیمت پایین تری دارند. اما کسی که درخواست دانه بندی مشخص دارد مسلما بعضی از دانه بندی ها تفکیک ان سخت تر بوده و قیمت بالاتری دارند. بنابراین می طلبد که بین بهترین و بدترین پودر شیشه ارزش قائل شد و فرق انها را درک کرد. هر چند قیمت ها بسته به کیفیت ان دارد ولی شما نگران نبوده و نسبت به دریافت نمونه اقدام نمائید. امیدواریم که یکی از خریداران عمده ما باشید و ما با شما پودر شیشه قیمت  عالی و مناسب حساب می کنیم.

پودرشیشه قیمت

کاربرد انواع پودر شیشه

  • به عنوان پرکننده در بتن
  • در صنایع لعاب سازی و رنگرزی
  • عایق های پشم شیشه
  • شبرنگ و علائم ترافیکی
  • شیشه های هنری
  • کودهای شیمیایی
  • پایدارسازی خاک ها ی ساحل
  • در تولید بتن های شیشه ای
  • در سندبلاست و سمباده کاری
  • انواع پودر شیشه در کاربردهای پیچیده مانند سرنگ های ترزیقاتی

مادر زمینه خرید و فروش پودر شیشه با قیمت رقابتی ، فعالیت می کنیم امیدواریم که بتوانیم با همکاری هم بهترین کارائی در در صنعت داشته باشیم وقیمت انواع  پودر شیشه را روزانه از ما در ریافت نمائیدقیل از خرید ما نمونه را برای شما ارسال می کنیم. چرا که با توجه به اسم ان باید به حساسیت این کار توجه ویژه ای داشت.این برا باید دانست که درکنارفروش عمده  پودر شیشه قیمت  مناسب  وهمچنین می توانید به خرید پودر گلاسبید نیز اقدام کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما