پخش کننده رنگ خط کشی

با افزایش حمل و نقل جاده ای و تردد ها نیاز به علایم راهنمایی رانندگی و علایم جاده ای بیشتر احساس می شود و به همین منظور باید از رنگ هایی برای کشیدن این علایم استفاده شود که علاوه بر اینکه کیفیت خوبی در نشان دادن خط ها داشته باشد؛ باید مقاومت بالایی داشته باشد تا به سرعت پاک نشود و مدت زمان بیشتری بر روی سطوح باقی بماند. رنگ های خط کشی انواعی از رنگ ها هستند که بر پایه پلیمری ساخته می شوند و مخصوص خط کشی های جاده ای و ترافیکی است. این رنگ ها انواع مختلفی دارد که شرکت پخش کننده رنگ خط کشی در متن زیر سعی دارد تا شما را با این رنگ ها آشنا کند و خصوصیات آن را ذکر کند.

پخش کننده رنگ خط کشی

خصوصیات رنگ خط کشی خیابان

خصوصیات رنگ خط کشی خیابان

همه ما وقتی در جاده و یا خیابان عبور می کنیم با علایم و خطوط متعددی مواجه می شویم که هرکدام از آنها معانی مخصوص به خود را دارند. باتوجه به اهمیت این نشانه ها در راهنمایی و رانندگی؛ بسیار مهم است که در کشیدن خطوط جاده ای و خیابان ها از رنگ هایی استفاده شود که کیفیت لازم را داشته باشند و به مروز زمان پاک نشوند. به همین منظور امروزه رنگ های خط کشی مخصوص خیابان تولید و به بازار عرضه می شوند. اما اگر بخواهیم به طور خلاصه به برخی از خصوصیات رنگ های خط کشی خیابان بپردازیم می توان موارد زیر را نام برد:

  • این رنگ ها به علت داشتن ساختار پلیمری به خوبی در برابر اصطکاک ناشی از تردد خودرو مقاومت می کند و به مروز زمان کم رنگ نمی شود.
  • این رنگ ها در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و در اثر حضور آب در محل مورد نظر پاک نمی شوند.
  • رنگ های خط کشی به سرعت خشک می شوند و بعد از زمان کوتاهی بر سطح ثابت می شوند.
  • از جمله خصوصیات رنگ خط کشی خیابان این است که در اثر برخورد نور آفتاب و به مرور زمان کم رنگ نمی شوند و مدت زمان زیادی با همان کیفیت اولیه بر سطح مورد نظر باقی می مانند.

مراکز تولید رنگ خط کشی

مراکز تولید رنگ خط کشی

با توجه به اهمیت استفاده از رنگ های خط کشی مرغوب و با کیفیت؛ بسیاری از افراد و شرکت ها به دنبال راهی هستند تا بتوانند در کمترین زمان به بهترین کیفیت دست یابند. به همین منظور مراکز تولید رنگ خظ کشی سعی کرده اند تا با روش های مختلف از جمله فروش محصولات خود به صورت اینترنتی ؛ این امکان را برای مشتریان خود فراهم کنند که با قیمتی مناسب به کیفیت مطلوب و مد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما