پخش کننده رنگ خط کشی پارکینگ

پخش کننده رنگ خط کشی پارکینگ با ارائه محصولی درجه یک و مرغوب تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان گرامی به کار می گیرد‌. این رنگ بر اساس بهترین متریال های روز دنیا و طبق تمامی استاندارد های بین المللی تهیه شده و از سطح کیفی بالایی برخوردار است. رنگ خط کشی پارکینگ برای تعیین محدوده پارک خودرو به کار می رود و نقش به سزایی در نظم و رعایت فاصله میان خودرو ها دارد‌ و فرآیند پارک کردن ماشین را خیلی راحت تر می کند.

پخش کننده رنگ خط کشی پارکینگ

نکاتی که  در زمان انتخاب رنگ خط کشی  پارکینگ باید بدانیم

  • بهتر است ابتدا نوع کف را به مشاور فروش رنگ خط کشی گوشزد کنید
  • هزینه ای که قرار است مشخص کنید و انتظارتان از خط کشی چیست ؟
  • بهتر است رنگ سرد  ترافیکی را روی موزائیک استفاده نکنید چون پول خود را هدر میدهید
  • برای رو سنگ های پارکینگ بهتر است از رنگ های مرغوب اپوکسی استفاده کنیم
  • با یه کاردان رنگ خط کشی پارکینگ صحبت کنید و اجرا را به ان بسپارید

انواع رنگ خط کشی پارکینگ

انواع رنگ خط کشی پارکینگ

انواع رنگ خط کشی پارکینگ در وزن های مختلف و با برند های متفاوت به فروش می رسد و شما می توانید با در نظر گرفتن سلیقه و هدفتان از خرید مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید. رنگ هایی که برای انجام خط کشی پارکینگ ها به کار می رود در دو نوع تک جزئی و دو جزئی یافت می شود. اینک قصد داریم توضیحات بیشتری را در مورد انواع رنگ خط کشی پارکینگ ارائه دهیم تا بتوانیم شما را برای انتخاب و تصمیم گیری بهتر یاری کنیم.

  • رنگ تک جزئی: رنگ های تک جزئی ضخامت 200 میکرونی دارند و در دو رنگ سفید و زرد تولید می شوند. این رنگ ها پس از انجام خط کشی تنها در چند دقیقه خشک می شوند و از پوشانندگی بالایی برخوردار هستند.
  • رنگ دو جزئی: این رنگ ها سفید و مات هستند و در ضخامت های مختلفی یافت می شوند. رنگ های دو جزئی نسبت به رنگ های تک جزئی زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند. برای این که این رنگ به طور یکنواخت زمین را پوشش بدهد، باید سطح زمین حدود ۵ درصد رطوبت داشته باشد.
  • رنگ خط کشی اپوکسی برای پارکینگ  سنگی کاربرد دارد . معمولا می توانید از رنگ های پلی امید اپوکسی برای خط کشی رو سنگ استفاده کنید

محل فروش رنگ خط کشی پارکینگ

محل فروش رنگ خط کشی پارکینگ

مراکز فروش رنگ خط کشی پارکینگ به طور گسترده ای در سراسر کشور فعالیت دارد و می توان با مراجعه به سامانه های اینترنتی، این مراکز را شناسایی و به آن ها مراجعه کرد. چنان چه شما هم قصد خرید رنگ خط کشی پارکینگ را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید و محصول دلخواه خود را در سریع ترین زمان ممکن تهیه نمایید.

همچنین می توانید با برقراری ارتباط با اپراتور های ما راهنمایی های لازم جهت خرید بهتر و دقیق این محصول را دریافت کنید، کارشناسان ما خدمات لازم را فراهم نموده و تمامی محصولات این مجموعه را به نحو احسنت به مشتریان گرامی معرفی می نمایند.

امروزه با شیوع ویروس کرونا و حجم بالای ترافیک های جاده ای، خرید اینترنتی و غیر‌ حضوری می تواند کمک شایانی به بهبود وضعیت آلودگی هوا و پیشگیری از گسترش این ویروس داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما