پخش رنگ اکریلیک نقاشی

پخش رنگ اکریلیک نقاشی در داخل کشور به علت مزایای گسترده و قیمت باور نکردنی آن می باشد و توانسته جایگزین رنگ های قدیمی روغنی و پلاستیکی شود. این محصول از زیبایی بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیار مستحکم و مقاوم می باشد، برای خرید این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه می توانید با ما همراه باشید.

پخش رنگ اکریلیک نقاشی

مراحل رقیق کردن رنگ اکریلیک برای نقاشی

مراحل رقیق کردن رنگ اکریلیک برای نقاشی

برلی رقیق کردن رنگ اکریلیک از آب استفاده می شود و مقدار آب با رنگ بر اساس استاندارد جهانی انجام می گیرد.

اگر می خواهید رنگ پلاستیک را اجرا کنید بتونه روغنی بهترین گزینه می باشد و سختی و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمه دارد و باعث صافی سطوح می گردد.

رنگ اکریلیک اگر از نوع مرغوب و درجه یک نباشد از لحاظ پوششی بسیار ضعیف می شود برای پوشش بهتر می توانید از رنگ پلاستیکی برای پوشش های زیرین و برای رویه از رنگ های اکریلیک استفاده کنید.

برای ترکیب کردن رنگ اکریلیک با آب به میزان آن توجه کنید برای رقیق کردن 4 کیلو رنگ به 1 کیلو آب نیاز دارید و نقاش خودش بسته به شرایط این مقدار را کم و زیاد می کند. اگر رنگ اکریلیک بیش از حد رقیق نشود زیرا در اجرای این رنگ با غلتک یا قلم دچار مشکل می شوید.
هنگام استفاده از رنگ سعی کنید زیاد رقیق نکنید و تا حدی رقیق شود که بتوانید به راحتی با غلتک و قلم آن را اجرا کنید. میزان استفاده از آب برای رقیق کردن رنگ اکریلیک و اجرای آن به نوع و شرایط زیر کار و زیر سازی بستگی دارد.

توزیع کنندگان رنگ اکریلیک دیوار

توزیع کنندگان رنگ اکریلیک دیوار

توزیع کنندگان رنگ ضد آب اکریلیک در این راستا با ارائه محیولی با کیفیت توانسته سود خوبی به دست آورد. برای خرید و سفارش رنگ صنعتی می توانید از طریق این مجموعه فروش اقدام کنید و هزینه های خود صرفه جویی کنید. این محصول بسیار پر فروش بوده و همیشه بازار داغ و پر رونقی به خود اختصاص داده است که عبارتند از:

  • به راحتی با آب حل می شود و نیازی به حلال های آلی ندارد و همین امر باعث شده هزینه های شما بالا نرود.
  • بوی تند و بدی نداشته باعث و شما را اذیت نمی کند.
  • به سرعت خشک شدن آن بسیار بالا بوده و به راحتی به اتمام نمی رسد.
  • از پوشش دهی بالایی داشته و برلی تمام سطح چوبی، فلزی، گچی، بتنی، آجری و سیمانی و… مناسب می باشد.
  • کثیفی سطوح را به راحتی تمیز می کند و ضد آب و ضد گرد و غبار می باشد
  • به راحتی و بدون درد سر قابل ترمیم می باشد و از دوام و. ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما