نمایندگی فروش رنگ نیم پلاستیک براق

امروزه با پیشرفت صنعت ساختمان سازی، استفاده از مصالح مقاوم مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. یکی از محصولاتی که به طور عمده مورد استفاده قرار می گیرد، گروه رنگ نیم پلاستیک براق  می باشد. این نمونه از رنگ، در دو نوع تمام پلاستیک و نیم پلاستیک عرضه می گردد. نمایندگی فروش رنگ نیم پلاستیک براق، سعی می کند که بهترین محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب، به طور گسترده در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

نمایندگی فروش رنگ نیم پلاستیک براق

اطلاعاتی درباره رنگ نیم پلاستیک براق

اطلاعاتی درباره رنگ نیم پلاستیک براق

پرمصرف ترین رنگ در دسته رنگ های پلاستیک، رنگ نیم پلاستیک  براق است. یکی از ویژگی های مهم رنگ نیم پلاستیک، این است که مقاومت بالایی در برابر آب دارد و از قیمت پایین تری نسبت به رنگ تمام پلاستیک بهره می برد. سرعت اجرای این رنگ، بسیار بالاست و در مدت زمان کمی انجام می گیرد. بهترین رنگ پلاستیک و نیم پلاستیک، بدون بو است و نمونه نیم پلاستیک، به دلیل شیک بودن آن، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

در حال حاضر، افراد زیادی از رنگ نیم پلاستیک برای فضا و دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده می کنند. به دلیل اینکه از ویژگی های منحصر بفردی بهره برده و ظاهری شیک و دلنواز را به ساختمان می بخشد. رنگ نیم پلاستیک برای اجرا بر روی سطوح گچی نو، نیازی به بتونه ندارد. اما اگر سطح کار صاف نبوده و نیاز به تعمیرات داشته باشد، باید زیر سازی لازم انجام گردیده و سپس عملیات اجرای رنگ صورت گیرد. البته، هزینه روغن زدن و بتونه کشی به طور جداگانه محاسبه می گردد.

فرمول رنگ پلاستیک استاندارد و نیم پلاستیک، به گونه ای است که بدون بو بوده و سرعت خشک شدن بالایی دارد. امروزه، از رنگ نیم پلاستیک، بیشتر در سقف استفاده می شود، که علاوه بر پایین آمدن هزینه، عبور گرما و رطوبت از این رنگ به راحتی انجام می گیرد. رنگ نیم پلاستیک بر روی اغلب سطوح، قابل استفاده می باشد. از جمله، می توان به سطوح گچی، سیمانی، آجری و بتونی قابل اجرا می باشد و بیش تر به عنوان رنگ رویه در نمای داخلی ساختمان به کار می رود. غیر قابل اشتعال بودن و چسبندگی مناسب، از خصوصیات مهم این رنگ می باشد.

قیمت عرضه عمده انواع رنگ پلاستیک

قیمت عرضه عمده انواع رنگ پلاستیک

قیمت انواع رنگ پلاستیک و عرضه عمده آن، بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت، متفاوت است. خرید به صورت عمده و مستقیم، دارای مزایای ویژه ای است. یکی از این مزیت ها این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام شده و بسیار مقرون بصرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما